Nieuw mobo, proccesor en ram setje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

janco1997

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
244
Hallo!

Ook ik ga weer eens upgraden! Ik heb zelf al wat setjes gemaakt en lopen te vergelijken qua prestaties op verschillende gebieden, maar ik kom er toch niet helemaal uit.
Ik zit te twijfelen tussen de Amd 8150 FX proccesor en de Intel 2500k. Geheugen en moederbord is voor de rest dan niet echt moeilijk, het gaat mij meer om de goede processor.
Waarvoor ik het meest ga gebruiken is een beetje gemengd, namelijk gamen (best wel zware games zoals bf3 en dirt3, dirt showdown), video bewerken (full hd), special effects maken etc.
Omdat mijn proccesor nu eigenlijk bij alle programma's heel de tijd 100% draait (dual core athalon nogwat) wordt het weleens tijd voor een upgrade :p
Mijn budget legt het lieft tussen 300-350, maar kan nog wel uitwijken tot 400,-.

Alvast bedankt,

groetjes!
 
kun je de volledige specs van je huidige pc opschrijven inclusief het aantal watts dat de voeding kan leveren?
 
Specs van pc nu:
- 650 watt recon voeding
- HD6850 black edition
- 500gb en 120 gb laptop hdd.
- een cd+dvd speler en brander!!
- AMD ahtlon II x2 250 processor
- 2x2 gb ddr2 ram
-M2N68-AM Plus (AM2)
 
core i5 2500k of i5 3570k dat zijn de beste keuzes zorg ervoor dat je voor een Z77 moederbord gaat dan kun ook nog een beetje overklokken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan