Nieuw moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper1000000

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
Berichten
117
Hallo mensen,

ik heb net een OCZ Vertex 4 128BG SSD gekocht en op mijn ASUS M5A78L LE gezet, maar eigenlijk wil ik nu ook een moederbord met een Sata III interface. Kunnen jullie me wat advies geven? Ik ben best bereid hier wat geld aan uit te geven.

Specs:
AMD Phenom II X4 AM3 Socket
AMD Radeon HD6950 2GB
Cooler Master Elite 430 ATX
8GB ram DRR3
Corsair Builder Series CX600 V2
DVD drive met Sata interface en een SSD en HDD met respectievelijk Sata-600 en Sata-300

USB 3.0 zou leuk zijn, maar mooi geluid is wel echt een must! Crossfire nvt.

Dat was alles wel denk ik:)

Ohja en minimaal 6x usb in totaal maar das zal niet zo'n probleem zijn denk ik?
 
mooi geluid zal op ieder moederbord vrijwel het zelfde zijn ze maken allemaal gebruik van een Realtek chip die het geluid verzorgt
dit moederbord heeft alles wat je wilt 5 sata600 poorten USB 3.0 ondersteuning 8HD audio kanalen (meer = beter)

klikerdeklik

Sata is backwards compatible je kan dus sata300 apparatuur aansluiten op een sata600 poort
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord!

Dit kan een domme vraag zijn hoor, maar wat maakt dit bord nou precies zo duur? En is er geen goedkopere optie zonder crossfire mogelijkheid? (ik typte crossfire nvt. Ik had misschien niet van toepassing even voluit moeten typen voor de duidelijkheid, excuses daarvoor)
 
Okee. Dan vraag ik me alleen nog af wat de max bussnelheid van 2400mHz betekend onder het kopje algemeen?

Is dit mobo nou ook nog op ander vlakken dan de Sata-600 merkbaar beter dan mijn vorige moederbord?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan