Nieuwe Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakelsevv

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Berichten
49
Hallo,

Wij hebben nu momenteel al 7 jaar dezelfde computer en deze is zo goed als op. Nu heb ik wel een beetje verstand van computer maar kan ik er nog niet echt uithalen wat de specificaties precies inhouden. Zo zeggen ze bijvoorbeeld dat bij een bepaalde winkel de computers best goed zijn als je zelf de software kunt doen en aansluiten. Dit vormt voor mij geen enkel probleem, alleen van het soort hardware wat er inzit heb ik geen verstand. Dus bij deze de vraag, zijn de specificaties van deze computer een beetje goed, of wat zijn de nadelen?

Multimedia PC MEDION® AKOYA® E4360 D (MD 8338)

* Intel® Core™ i3-530 processor
* Authentieke Windows® 7 Home Premium
* NVIDIA® GeForce® GT330 Grafische kaart
met 768 MB GDDR3 geheugen
* 1 TB (1000 GB) harde schijf
* 4 GB DDR3 SDRAM werkgeheugen
* HDMI & eSATA
* 8 kanaals High Definition Audio
* Multistandaard Dual Layer DVD/CD brander

lees verder op: Klik hier!
 
waar wil je de pc voor gaan gebruiken en wat is de prijs ongeveer om te kijken of de pc die prijs wel waard is?

en heb je nog andere eisen aan je pc moet hij een bepaalt programma of een bepaalde game kunnen draaien?
 
waar wil je de pc voor gaan gebruiken en wat is de prijs ongeveer om te kijken of de pc die prijs wel waard is?

en heb je nog andere eisen aan je pc moet hij een bepaalt programma of een bepaalde game kunnen draaien?

In pincipie hebben we er niet heel erg veel eisen aan, maar we willen inderdaad niet TE veel betalen voor een pc. Hij kost €499.00 en voor het game is het niet per se nodig. Liefst zien we wel dat er bijvoorbeeld een game op kan worden gespeeld zoals F1 2009. Maar het is niet bewust voor het game. Het gaat meer om de prijs/kwaliteits verhouding.

Zou bijvoorbeeld Photoshop er goed op draaien zou mooi meegenomen zijn. Maar ik heb zelf ook nog een laptop waar dat wel gewoon opdraait.
 
Hallo,

Wij hebben nu momenteel al 7 jaar dezelfde computer en deze is zo goed als op. Nu heb ik wel een beetje verstand van computer maar kan ik er nog niet echt uithalen wat de specificaties precies inhouden. Zo zeggen ze bijvoorbeeld dat bij een bepaalde winkel de computers best goed zijn als je zelf de software kunt doen en aansluiten. Dit vormt voor mij geen enkel probleem, alleen van het soort hardware wat er inzit heb ik geen verstand. Dus bij deze de vraag, zijn de specificaties van deze computer een beetje goed, of wat zijn de nadelen?

Multimedia PC MEDION® AKOYA® E4360 D (MD 8338)

* Intel® Core™ i3-530 processor
* Authentieke Windows® 7 Home Premium
* NVIDIA® GeForce® GT330 Grafische kaart
met 768 MB GDDR3 geheugen
* 1 TB (1000 GB) harde schijf
* 4 GB DDR3 SDRAM werkgeheugen
* HDMI & eSATA
* 8 kanaals High Definition Audio
* Multistandaard Dual Layer DVD/CD brander

lees verder op: Klik hier!

Gekeken naar de systemrequirements voor F1 2009.
* RAM: 1024 MB 666MHz-800MHz
* Processor: Intel Celeron, Pentium 4 2.8GHz HT - 800 MHz FSB Celeron 440
* Sound Card: 2 Channel
* Graphics Card: 256-512 MB (ATI 3450 / nVidia GeForce 8500)

Dan heb je genoeg aan je Medion pc ;)
 
Ja photo shop ect. draait er goed op.

De i3 is de "oude" quadcore met nieuwe technology, 32nm nieuw socket ect.
4GB geheugen is meer als zat.

Ja de grafische kaart de GT330, is volgens mij een refurbished GT220 (of iets in die richting) Je kunt er mee gamen, maar verwacht er niet al te veel van.
(upgraden kan altijd nog in de toekomst)


Voor de rest zit er een legale windows bij ect, Leuk kastje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan