Nieuwe desktop kopen, doen of niet? Mening gevraagd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

FoBa

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2012
Berichten
110
Hallo iedereen

Ik zit zo'n beetje met een twijfel geval.
Ik ben student TI en ik heb daarvoor vorig jaar een 15" laptop gekocht.
Daarin zit een i5-2410M, 6Gb ram, GF Gt540M cuda en ik heb er een corsair gt series
SSD ingestoken van 120 Gb. Voor school is dat dus ideaal, voor spelletjes ook niet slecht.
Maar 120 Gb is niet groot en kheb er 3tal spelletjes op gezet en de schijf is bijna vol natuurlijk.
Ik zou dus omdat we nu nog aan win7 pc's geraken, een i7 desktop durven aanschaffen voor thuis,
games te spelen en mijn huiswerk erop te doen. De laptop zal dan enkel dienen voor school gebruik.

Nu komt de vraag, wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt voor je mening :)
 
Hoi,

Het is wel weer een hele investering minimaal wil je een beetje kunnen gamen en incl. alles zoals scherm toetsenbord en muis 800 a 900 € .Misschien is een grotere ssd of een externe hd goedkoper.
 
Ik heb van mijn oude hdd die in de laptop zat 640gb een externe gemaakt en heb daar nu mijn games op geïnstalleerd...
 
Wat je dus vraagt is of WIJ vinden of je een PC moet aanschaffen !?
 
je hebt geen i7 cpu nodig om games te spelen dit kan prima met een i5 processor wat dat betreft is de videokaart veel belangrijker.
koop een game pc van rond de 700/800 euro? lijkt me de enige oplossing voor jou...
en hou je laptop voor school zaken?
 
Ik heb nu een oudere, xp desktop terug boven gehaald en deze voorzien van een gtx 560 gpu. Dit moet al volstaan om redelijk wat games te spelen...

Toch bedankt!
 
niet als je games zoals battlefield 3 wilt kunnen spelen....
windows XP ondersteund namelijk geen DX10/11 en dit heb je wel nodig wil je gebruik maken van Forstbite 2.0 engine (BF3 engine)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan