Opgelost Nieuwe drivers geven trillingen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.217
Nadat iik een update van drivers voor de
Intel Core i7 8700 @ 3.20GHz Coffee Lake 14nm Technology Gedaan had,
heb ik een trillend beeldscherm, Ook als ik een game speel zoals Shadow of the Tombraider is er van alles mis.
mijn vraag als ik de PC opnieuw instaleer ben ik dan die nieuwe drivers ook kwijt. Of blijven die in de CPU en als dit zo is, is er dan een manier om de oude weer terug te zetten
 
Drivers zijn gewoon stuurprogrammas die op je opslagschijf geïnstalleerd zijn en gekoppeld zijn aan je operating system. Je moet die drivers goed opslaan, en na een herinstallatie weer terug installeren.
 
Lijkt mij sterk dat er drivers voor een CPU zijn, zal die voor de grafische kaart zijn of de gpu in die CPU.
Welk merk en type is het indien een graka?
Deze gebruikt?
 
Hartelijk dank voor Uw respons. voor deze heb ik drivers gedownload Intel Core i7 8700 @ 3.20GHz Coffee Lake 14nm Technology
Grafische kaart is de
VG270 (1920x1080@60Hz)
Intel UHD Graphics 630 (ASUStek Computer Inc)
Maar zijn dan alle drivers weg als ik de PC opnieuw instaleer daar gaat het om
 

Bijlagen

  • Specy.txt
    111,1 KB · Weergaven: 4
Hartelijk dank voor Uw respons. voor deze heb ik drivers gedownload Intel Core i7 8700 @ 3.20GHz Coffee Lake
Je zegt het al: Je hebt ze gedownload. Goed bewaren dus!
 
Waarom een herinstallatie?
Er zijn meer opties.
En drivers zijn gewoon weer opnieuw te installeren? Windows heeft generieke en de GPU werkt dan gewoon.
 
Als je zeker weet dat het aan je drivers ligt kan je terug naar je vorige versie.
 
Ja. Drivers zijn weg na een herinstallatie.

De enige manier waarop iets permanent kan zijn bij een CPU is als de microcode wordt geupdate.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aar
Status opgelost???
Ben toch wel benieuwd wat de TS dan heeft gedaan.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan