nieuwe extra HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

angelawitkamp

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2003
Berichten
46
Hoi,

Ik wil graag een nieuwe HD in mijn PC zetten. Ik heb nu een HD van 10GB en een van 4GB en ik wil die van 4 Gb vervangen. Ik zie alleen allemaal termen staan waarvan ik niet snap wat ze bedoelen. Zoals ATA100 en ATA 133 ect. Wat betekend dit en hoe weet je of een HD draait op jouw PC?? Alvast bedankt
 
Hoi,

ATA 66 = Snel
ATA 100 = Sneller
ATA 133 = Snellererer

Maar vanuit gaande met de snelheid van de ide natuurlijk.

Aangezien in jou computer een HD zit van 10gb ga ik er vanuit dat je systeem 500mhz is of lager.

Dan zou het beste zijn om te zien of je nog ergens een kleine HD kunt krijgen van de ATA-66 type.

Groetjes, Anne
 
HD

Hoi,

Kan nergen een 66 vinden maar zou een 100 van 40GB ook kunnen of is dat al teveel en zo ja hoe groot kan die dan max. aan??

Groetjes
 
Ga naar www.lavalys.com en dan naar products,download daar everest home
Installeer dat en dan kan je zien wat er in jou computer zit,dus ook de type hardeschijf. Gr. Rama
 
Hoi,

Ben bang dat de 100 niet meer in de pc past. Maar kan het verkeerd hebben, iemand anders ? idees


Groetjes, Anne
 
type MB

In mijn pc zit een moederboard van fijitsu siemens type 1107. Hoe kun je dan zien welke HD er bij kan??

Groetjes
 
Geplaatst door rama
Ga naar www.lavalys.com en dan naar products,download daar everest home
Installeer dat en dan kan je zien wat er in jou computer zit,dus ook de type hardeschijf. Gr. Rama

Doe dit dus ff.

Dit programma kan het je vrij makkelijk vertellen.
 
HD

Hoi,

Ik kan nergens vinden welke ata ik moet hebben ook niet in de handleiding. Wat is het probleem als ik een snellere ata neem. Doet ie het dan niet??

Groetjes Angela
 
Hoi,

De kabel aansluiting is ietsjes anders, dat is mijn evervaring maar kwa snelheid is het dezelfde dan.
Met een beetje wrikken en duwen komt de aansluiting wel op zijn plaats maar is niet echt bevorderlijk...

Groetjes, Anne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan