Nieuwe Game-PC 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een ssd hebt maakt het niet zoveel uit of je de eerste of de tweede schijf hebt, maar als je maar 1 schijf hebt zou het handiger zijn om de tweede te nemen omdat die groene disks speciaal zijn bedoelt voor energie besparing enzo.
 
Ok maar dan kan ik toch sowieso het beste voor de groene disk gaan aangezien deze goedkoper is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok dan kom ik uit op het volgende winkelmandje

Zou dit allemaal bij elkaar kunnen? En heb ik wel genoeg wat van mijn voeding? Zien jullie nog verbeteringen?
 
Winkelmandje

Toch nog wat aanpassingen gedaan.
Cooler veranderd naar een betere cooler.
Voeding veranderd want ik kreeg te horen dat de gene die ik eerst had snel mankementen kreeg. Er zaten zeer matige "CapXon condensatoren in". Wat dat dan ook mag betekenen :p

Nog tips en tops?
 
@ Markster1990

Ik he een aantal quote's verwijderd deze zijn om op iets te attenderen en nu is het alleen maar dubbel op wat niet lekker leest
 
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel wattage mijn systeem gebruikt? En of ik later nog extra geheugen zou kunnen bij plaatsen?
 
http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp
Engelse site, wattage callculator, even netjes invullen en dan een 75 a 100 watt hoger gaan zitten i.v.m de onzekerheid tussen het verbruik van onderdelen. Dan weet je vrij accuraat wat je systeem nodig heeft.

EDIT: nog even over je ram, je kunt in dit moederbord 32 gb totaal kwijt, als je in de toekomst meer ram wilt kan ik je aanraden om 1 stickje van 8 gig te nemen in plaats van 2x4. Dat gaat je later in de kosten schelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan