Nieuwe game-pc aankoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

remonscholte

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Berichten
62
Hoi!

Ik heb zojuist mijn laptop verkocht, om een nieuwe game desktop aan te schaffen.
Ik heb er zelf de ballen verstand van, dus vraag mij af wat ik het beste kan doen voor 800 euro. ( 200 nog over voor beeldscherm, ook daar tips graag voor svp )

Ik wil deze graag laten samenstellen of bij een winkel kopen waar ze eerlijk zijn met prijs.
Ik heb absoluut geen voorkeuren ( Nvidea of AMD )

Zoals naam al zegt, pc is voornamelijk voor gamen en interwebsen/werken.

Dus bij deze, graag jullie hulp!
 
Windows moet er inderdaad op, heb hier geen copy helaas. ( of kan ik dit van mijn laptop afhalen? )
Games? The Division sowieso.
Eigenlijk zoveel mogelijk uit de 800 euro halen.
 
Ik heb deze week The Division gekocht, maar daar is toch echt wel een videokaart met de kracht van een GTX 970 voor nodig.
 
Daarom, vertel aub wat ik er maximaal uit kan halen met 800 euro. Ik heb er zelf geen verstand van. :/
 
ietsje door sparen, heb je hier al een behoorlijke goede start mee, paar tientjes erbij voor 4GB extra ram.
 
Is die erg goed dan? Ik denk namelijk altijd dat de pre-made veel meer kosten voor minder dat er in zit.

En is daar de CPU wel goed genoeg? Lijkt me erg lage kloksnelheid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, het kiezen of delen en kloksnelheden van CPU's zijn al lange tijd niet het belangrijkste, de IPS die nooit wordt opgegeven zegt meer.

Vaak zijn die complete voordeliger, oem windows voor de echte bouwers kosten zeer weinig, tis alleen de key waarvoor ze betalen.
De huidige medions b.v. hebben ook aardige game PC's.

Maar al met al is er voor €800,= geen echt snelle Intel game PC te leveren......
 
Ik heb het geld wel, kan er ook wel 2000 voor neer leggen, maar dat heb ik er niet voor over.
Is CPU dan niet belangrijk? Ik zag bij The Division dat je 3.3 mhz nodig hebt, en deze heeft maar 2.7..
 
excuus? Ik geef aan dat ik het maximale er uit wil halen, dat betekend niet dat ik er zelf verstand van heb? Zeg dan dat ik voor deze prijs er te weinig voor kan halen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan