nieuwe game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcoooo

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2012
Berichten
8
Hallo,

ik wil graag een nieuwe game pc kopen van ongeveer 1000,- euro. ik wil er games zoals mw3, bf3, skyrim enz op kunnen spelen.
Ik heb alleen de pc nodig, monitor, toetsenbord, muis en speakers heb ik al. zou iemand voor mij een samenstelling kunnen maken waarmee ik nog wat jaartjes door kan gaan?
Het liefst hier een samenstelling: http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/pc/page.html.
Op deze site vind ik het wat overzichtelijker dan op bijv. Azerty.

Remco
 
de pc builder is idd overzichtelijker echter kunnen we dan niet met linkjes aan komen, dat ondersteunen ze niet bij alternate
dus je zult uit eindelijk alsnog zelf de componenten moeten uit zoeken en bij mekaar klikken

alleen screenshots is mogelijk bij alternate
 
Hallo,

Remco,

als jij wat samen stelt dan kunnen wij kijken als helpers of het een redelijk systeem is of een goed systeem.
 
ja dat is een prima pc nu alleen nog assemblage kosten en windows 7?

4 x SuperSpeed USB + 2 x Hi-Speed USB + (2 x SuperSpeed USB + 8 x Hi-Speed USB via headers)
de pc heeft aan de achter kant 6 usb poorten en heeft voor de kast "als deze dit aanbied" nog 8 usb headers over
deze zitten dan aan de voorkant van de behuizing in dit geval zijn dat er 2

dus 8 usb poorten in totaal
 
Laatst bewerkt:
die behuizing is wat betreft koeling minder en heeft even veel usb poorten
als je perse meer poorten wilt hebben dan kun je altijd nog een usb hub aansluiten of Cardreader met usb aansluitingen kopen?

moederbord heeft audio uit en microfoon uit aan de achterkant geld ook voor de kast
 
Laatst bewerkt:
dat is beter als je nog wat geld overhebt kun je ook voor een i5 3570k gaan dit zorgt ervoor dat je videokaart gebruik kan maken van PCI-E 3.0
zal wellicht nu niet veel uitmaken bij de huidige videokaart maar in de verre toekomst wel
 
het type aansluiting waarop je videokaart connectie maakt met het moederbord
dit werkt alleen als je de Ivy bridge processor aanschaft
in dit geval is dat i5 3570k of i5 3450 of i5 3550
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan