nieuwe gamepc

Status
Niet open voor verdere reacties.

hein1998

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
Berichten
152
hallo lezers,

ik wil graag een nieuwe gamepc nu dacht ik eraan om hem op http://www.ctccomputers.nl/producten te kopen omdat ik deze mensen persoonlijk ken maar ik niet veel verstand van computers heb daarom vraag ik om advies ik wil graag zo'n pc waar alles bij zit mij budget is 350 euro en het gaat voornamelijk om games te speelen
 
Hoi,

Sorry dat ik het schrijven moet maar voor dat geld heb je eigenlijk geen game pc ,welke games wil je spelen?
 
ik bedoel op die site en ik speel ook niet de allergrootste games daar niet van
 
Hoi,

Gezien je budget zal het de amd media pc(€360,00) moeten worden maar of je daar echt de games van de laatste tijd kan spelen denk niet echt.Misschien op laagste resolutie.
 
games van de laatste tijd hoeft van mij niet gewoon een beetje gamen met spellen van 3 jaar terug is ook goed voor mij iemand anders nog tips
 
en wat als mijn budget 400 bedraagt is er dan we een betere
 
kan zelf niet echt computers in elkaar zetten weet het een klein beetje maar zijn dat alle onderdelen dan die op een beetje fatsoenlijke gamepc thuis horen
 
oke ik begin weer opnieuw

beste lezers

ik ben op zoek naar een gamepc waar ik gewoon lekker op kan gamen heb al even gezocht maar jullie mogen ook wel een lijstje maken met losse onderdelen dan zet ik hem zelf inelkaar maar als jullie kijken ik heb hem het liefst met besturingssysteem

mijn budget is rond de 400 euro

mvg hein
 
Die Geforce G405 is totaal niet geschikt om te gamen.... helaas komt er verder, inclusief Windows, weinig in de buurt van jouw budget....
 
zelf dan nog heb je een probleem want windows OS kost ook nog eens 80 euro

zonder OS en assemblage zou het heeel meschien nog kunnen
of je moet 2de hands op marktplaats gaan zoeken
 
@Firestorm, dit gaat niet lukken hoor.
Gezien de prijzen van harde schijven op het moment...

Vroeger kon je nog wel iets samenstellen van €400, met windows, zonder assemblage.
Maar dat wordt nu al €500, dat is echt het minimale budget, dat weet ik zeker.

Die harddisk zal wel een euro of €60-90 duurder zijn en je kan wellicht ook niet die goede maar redelijk geprijste harddisk kopen omdat die al snel uitverkocht is.
Dus koop je sowieso (ook naar oud prijsmodel) een wat duurdere harddisk (€40 duurder) die al €60-90 duurder is dus dan kom je in totaal op minstens €100 meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan