nieuwe gamepc

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanley1

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
Berichten
95
ik zoek een gamepc met alles erop en aan
buget 1500
moet in elkaar gezet zijn
weet niet veel van computers
vast bedankt voor de tips
 
Goedemorgen,

Zal een voorzet geven doe hier nog muis en toetsenbord + boxen bij en je kan gamen.
 
k zou wel een betere videokaart erin doen bijvoorbeeld de asus gtx670 of 680
 
Dit is ook iets, dit keer met een prachtig scherm. Hiermee zal je iedereen verbazen, de pc is dan ook nog eens stil.
Je kan er niet mee overclocken maar je zei zelf dat je niet veel van computers kent en zo'n performance boost krijg je er ook niet uit.
 
ziet er goed uit zover ik als leek kan zien
Dit is ook iets, dit keer met een prachtig scherm. Hiermee zal je iedereen verbazen, de pc is dan ook nog eens stil.
Je kan er niet mee overclocken maar je zei zelf dat je niet veel van computers kent en zo'n performance boost krijg je er ook niet uit.
 
ik denk dat ik voor het systeem van Subplayer52 ga als er geen ander ideen zijn
ik hoop dat ik het goeie systeem kies
 
@stanley,
Dat denk ik wel, dankzij subplayer heb ik, als ik mijn systeem over een aantal dagen mag afhalen, ook een mooie computer die binnen mijn budget zit. Jouw budget is wel een stuk ruimer en dan krijg je ook een prachtig systeem. Wel vergeet je volgens mij dat er nog een CD/DVD drive in moet of heb je die naderhand nog toegevoegd?
 
Hier is een geüpdate versie. Wij weten niet echt wat je wil aangezien je ook niet echt veel informatie geeft in je starting post.
-Wil je overclocken?
-Wil je een SSD?
enz...

Maar als je het gaat bestellen dan zou ik toch zoiets doen, want hier heb je een SSD bij en je hebt ook nog eens plaats voor randapparatuur.
 
zoals ik al eerder zei ik heb geen verstand van compters bouwen
dus ik wil gewoon een goede computer die wel alle verschillende spellen aankan
ik denk dat ik dan maar gewoon die update versie ga bestellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan