nieuwe kast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald1969

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
Berichten
4
Ik heb een nieuwe kast van mijn broer gekregen nus heb ik de hdd er in gezet en hem aan gezet voor te testen en te instaleren maar hij doet niets alleen geeft hij 3 piepen dan even niets en dan weer 3 piepen etc etc wat moet ik nu doen ?
 
Op deze manier geef je wel weinig info.
De kast die je van je broer heb gekregen is een complete pc zonder HD?
En nu probeer je een andere HD in de pc te plaatsen?

Wat is de rede dat je die pc van je broer hebt gekregen?
Was ie defect?
 
mijn broer heeft een nieuwe gekocht vorige week maar de hdd mee genomen ivm gegevens nu wil ik het systeem weer opbouwen en dacht even vlug een hdd in te bouwen dat valt dus even tegen
 
Hoe heb je de HD erin gezet? Voeding en IDE of SATA-kabel aangesloten?
 
volgens mij heeft die 3 piepen temaken met je toetsenbord.

Kijk of er geen pinnentje is omgebogen, of probeer een ander toetsenbord.
 
het piep probleem is opgelost z\at verkeerde geheugen in nu zijn er geen vaste schijven aanwezig zegt hij hoewel er 3 in zitten
 
het piep probleem is opgelost z\at verkeerde geheugen in nu zijn er geen vaste schijven aanwezig zegt hij hoewel er 3 in zitten

Je verhaal is dus niet kompleet, en daar werd naar gevraagd.

Zoals jij deed overkomen was de schijf eruit gehaald, en een andere erin. Maar gezien het feit dat er verkeerd geheugen in zat, is er meer "gesleuteld" aan de pc.

Zo word het voor ons natuurlijk moeilijk raden wat er aan de hand is.
 
Jongens allen bedankt en ja ik had het geheugen er uit gehaald om hem stofvrij te maken en perongeluk verkeerd terug gezet het groote probleem waren de jumpers op de harde schijf ik had 2 maxtors maar de jumpers stonden niet bij bijde hd op de zelfde plek maar toch erg bedankt voor jullie hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan