Nieuwe laptop/pc voor maximaal 700€, Iemand een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ahri

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2012
Berichten
46
Hallo forum lezers,

Graag zou ik een nieuwe laptop of pc willen.
Nu heb ik een laptop die moeite begint te krijgen met het spel 'league of legends' (online game).
Voorheen kon ik het spel spelen op full settings, heb het nu moeten verlagen omdat het niet meer ging.

Mijn vraag is wie er een goede laptop of desnoods een pc heeft aan te raden?

Zelf heb ik al minimale eisen die ik erin wil hebben:
Een i5 processor.
Een Nvidia grafische kaart, het liefst 2gb.
Rag geheugen minimaal 6.

Ik hoop dat iemand een idee voor me heeft, dat samenstellen is best lastig!
 
Bingo, een mooie Asus laptop die precies aan jouw eisen voldoet: klikkerdeklik! Of heb je liever 17,3" inch? Ik heb zelf de Asus X53SD-SX209V en ben er erg tevreden over! Die van mij is van aluminium, ik weet niet of deze dat ook is.

PS. Welkom op het Helpmij forum:D!
 
Laatst bewerkt:
Dankje, maar zoals je zelf al zei heb ik liever een 17,3 inch.
Zelf zag ik op de media markt site een Lenovo staan die mij aanspreekt door wat er allemaal in zit en dat is net zo met een Toshiba.
Het blijft lastig om de perfecte laptop te vinden, omdat ik uitelijk ook heel belangrijk vind. (probeer er wat minder naar te kijken/zoeken).

In iedergeval bedankt, ik zal de asus ook in gedachte houden ;)
 
Voor gamen is een PC altijd beter, met een budget van 700 euro zou ik mijn opstelling grotendeels baseren op de Best Buy Guide van tweakers.
 
je hebt veel hoge eisen voor je budget een laptop is vaak niet gericht op het spelen van games
en als ze dat al zijn dan zijn ze twee keer zo duur als je huidige budget

verder heb je ook eisen zoals een 17,3 inch scherm dat gaat dan ten kosten van de hardware die je in de laptop hebt zitten
vaak is het zo dat laptops extra features hebben zoals een groot scherm of net even wat meer pit hebben in grafische en reken kracht

ik raad je aan om het op een desktop pc te houden
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ahri,

Ik ben Leblanc ik ben je grootste counterpick.

Kijk op mij thread daar staan enkele goeie samenstellingen die ik heb gemaakt

mvg

Leblanc
 
League of legends... LoL.
Een laptop is veel minder krachtig, neem een desktop. Ik heb zelf ook een laptop (2 jaar oud) en toen vrij goedkoop. Ik kan nu games als fifa niet goed spelen, sommige games op low/medium gaat nog, maar bijv. league of legends gaat niet op high....(vooral niet als je het opneemt en skyped) ik raad je dus aan: neem een gewone pc, en als je toch een meeneem iets wil, koop dan een goekoop netbook of laptop, of misschien zelfs een tablet met dock. Maar dat is mijn advies.
 
Nu heb ik ook een laptop van bijna 3 jaar oud en daar speel ik lol op, een maand geleden heb ik de grafische instellingen van hoog naar laag gezet omdat ik merkte dat hij het moeilijker gaat vinden.
Want inderdaad skype of iets dergelijks aan gaat gewoon niet meer... :(
Daarom wil ik graag een nieuwe laptop, omdat ik het ook fijn vind om de laptop mee te nemen.
Maar ik weet ook dat een kast veel beter zou zijn, daar kan meer in en je kan het vervangen als dat nodig is.

Nu heb ik ook al een kast staan maar die komt uit 2007, en die kan lol niet goed aan... nog slechter dan mijn laptop.

Ik zat er ook aan te denken om die kast op te knappen heb al een beetje rond gekeken naar wat ik erin wil hebben.
Het blijft alleen lastig om te kiezen, een pc of een laptop hhmmm...

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan