Nieuwe monitor geeft geen beeld tijdens opstarten, alleen zodra windows geladen is

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
327
na het vervangen van mijn oude monitor door een breedbeeld monitor valt het mij op dat ik pas beeld krijg nadat windows gestart wordt. Met andere woorden, ik mis het opstarten van de pc, waar onder andere de opties voor bios en opstart mogelijkheden (van usb bijvoorbeeld) zouden moeten worden getoond. Druk ik bij opstarten enkele malen op "del" bij zwart scherm, kom ik wel gewoon in de bios. Is het mogelijk om iets in te stellen zodat ze monitor al eerder beeld geeft? In de instellingen van de monitor zie ik niets vreemds
 
En over welke pc (merk & type) hadden we het ook alweer? :)
 
Normaal gesproken heeft dat weinig met de monitor te maken. Die doet het, of doet het niet. Bij jou doet-ie het, en je komt óók in de bios. Daar zou dan ook de oplossing moeten liggen denk ik. Wellicht is daar een instelling veranderd?
 
Normaal gesproken heeft dat weinig met de monitor te maken. Die doet het, of doet het niet. Bij jou doet-ie het, en je komt óók in de bios. Daar zou dan ook de oplossing moeten liggen denk ik. Wellicht is daar een instelling veranderd?
klopt, maar ik weet bijvoorbeeld niet de sneltoetsen voor systeemherstel of voor acronis startup, die krijg ik namelijk niet meer in beeld
 
zit er op jouw beeldscherm een knop waar je een menu kunt selecteren.
Kijk dan eens of de beeldscherminstelling wel goed sttat.
 
Kijk hier eens naar. De volgorde van aansluiting en andere zaken.
In de instellingen van de monitor zie ik niets vreemds
Menu op monitor zelf/pc. Werkt met afstandsbediening?
 
Voordat de Windows driver werkt dan werkt de monitor op de vesa driver van of het moederbord of de grafische kaart, beide worden niet opgegeven.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan