Nieuwe pc AP terminator

Status
Niet open voor verdere reacties.
scherp geprijsd
maar zit daar
scherm?
windows vista?
muis,toetsnebord?
allemaal erbij?
 
scherp geprijsd
maar zit daar
scherm?
windows vista?
muis,toetsnebord?
allemaal erbij?
Scherm heb ik al gekocht, Vista ga ik ook kopen en wel 64-bits. muis heb ik al. Alleen nog toetsenbord. Dus dat heb ik allemaal geregeld:thumb:
 
in dat geval dat al die onderdelen er niet bij zitten, moet je je afvragen of zelf in elkaar zetten niet goedkoper is.
 
in dat geval dat al die onderdelen er niet bij zitten, moet je je afvragen of zelf in elkaar zetten niet goedkoper is.
Ik ben daar niet zo goed in. En je komt volgens mij al snel duurder uit als je een dergelijke pc wilt.
 
Tegenover gestelde juist.

Zelf samenstellen is goedkoper.
 
inderdaad, zeker omdat je geen scherm(200) windows(100) en andere randapparatuur erbij hoeft te kopen.
Ok, ik geloof jullie wel. Alleen er is blijkbaar een misverstand. Want het OS (windows Vista 64-bit) moet ik nog kopen. En met dat moet het binnen de 800 euro blijven. Ik weet niet wat er mogelijk is dan?
Trouwens, is die PC die ik jullie liet zien zo slecht dan? Ik wil ook graag weten wat beter kan. Die Q9400 processor doet het goed in de benchmarks en ook de HD4850 is toch een zeer goede high-end kaart? Ik vraag dit trouwens niet omdat ik jullie niet geloof hoor, ben gewoon nieuwsgierig. Dit wordt namelijk weer mijn eerste nieuwe pc sinds 2002, vandaar.
 
Laatst bewerkt:
ja hoor: het kan (iets) beter voor rond de 800 euro. Kijk maar rond naar andere systemen die ik de laatste tijd bij elkaar heb geklikt.

Het belangrijkste voordeel: je kan zelf kiezen wat je het belangrijkst vind. Niemand anders kiest voor je. Dat is tegelijk het moeilijke :D
 
DSP = OEM voor consumenten.
Meestal wordt gewoon OEM gebruikt overigens. Ik moest ook even googlen wat er met DSP bedoelt werd.

Retail mag je mee nemen naar nieuwe pc's. Daarom is het duurder. DSP/OEM mag je maar op 1 pc gebruiken.

Ben je bekend met het feit dat eind juni Vista geleverd wordt met gratis update naar Windows 7?
Je kan altijd later nog Vista halen.
In de tussentijd kan je werken met een testversie van Windows 7. Hier kan je een gratis licentie voor krijgen op de website van microsoft (max een jaar geldig).
Downloaden moet je elders. Al hoewel begin mei de volgende test-versie op de microsoft-site gezet zal worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan