Nieuwe pc school

Status
Niet open voor verdere reacties.

supercooltje

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2011
Berichten
55
Hallo,

Op school verkopen we broodjes waarvoor we nu een extra pc nodig hebben. De leerlingen moeten zelf zaken kunnen aankruisen ( wat ze op hun broodje willen leggen) dus dachten we aan een touch scherm. De pc moet vlot exel bestanden kunnen openen.

Is het verstandig om een all in one met touchscreen te nemen, of is een touchsscherm + kist een goedkoper idee?

Ik hoop op een snel antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Kzou zelf voor een all in one gaan. Bij deze zijn het beeldscherm en computer goed op elkaar afgestelt.

gr.
 
Enig idee welk merk/model van all-in-one's een goede prijs/kwaliteit bied? Let wel op: touchscreen is noodzakelijk
 
@piepen00 beetje vaag advies als je het mij vraagt

de pc zal dus veel gebruikt worden en moet dus sla bestendig zijn neem ik aan?
let ook op, touchscreen is redenlijk duur daar betaal je al gelijk 300 a 400 euro voor

HP heeft prima pc's voor dit soort dingen ik neem aan dat de school hier ook wel zijn adresjes voor heeft
zorg er voor dat het scherm robust is en dat hij niet snel gestolen word!

ik zal kijken of ik wat voor je kan vinden
 
Laatst bewerkt:
Losse touchscreen monitoren zijn stervens duur, dus een all-in-one is dan wel makkelijk ja ;) Maar ik denk dat je flink in de portemonnee mag gaan graven als hij dan ook nog eens anti-aso moet zijn.
 
De aankoop zal gebeuren vanuit de leerlingenraad.

@Firest0rm: de pc moet wel tegen een klopje kunnen.
@CptIglo: wat is anti aso?
beide bedankt voor de reacties!
 
Dat hij bestand is tegen mensen die lomp met het apparaat omgaan ;) Dus hij moet tegen een klopje kunnen zoals jij het verwoord ;) En dat is duur. Aangezien de 'glas' plaat die voor het daadwerkelijke scherm zit erg stevig moet zijn, wat de touch mogelijkheden nogal beperkt, omdat hij tegen lomp gedrag bestand moet zijn, maar nog wel functioneel moet zijn als touch screen. Dat zijn twee dingen die niet samen gaan ;)
 
klikerdeklik
hier heb je een goedkoper touchscreen pc hij kan prima excel bestanden aan (zorg er wel voor dat je office al hebt)

en zorg ervoor dat hij met een kabel aan vast een paal of zo iets zit
 
Dankje Firest0rm! We zullen dit scherm eerst ergens gaan proberen. Het lijkt me niet slecht, want uit ervaring weet ik dat asus een goede prijs/kwaliteit bied.
De pc zal goed vastzitten, dat is al voorzien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan