Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommatje

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Berichten
201
Ik heb zelf even wat op azerty samengesteld. Dit kwam eruit:

AMD Phenom II 920
ATI HD4850 1 GB DDR3
2 GB GEIL (ik hoef geen 4 GB, met 32 BIT)
Gygabyte GA-MA770-UD3 mobo
OCZ StealthXtream 500watt
etc.

Zal dit lekker samenwerken? Kan ik hiermee GTA IV op high/very high spelen? Zal ik hiermee Crysis op high/very high kunnen spelen. Mijn budget is 570 euro, heb ik het maximale uit mijn budget gehaald? :confused:
 

Bijlagen

  • nieuwePC.PNG
    nieuwePC.PNG
    63,4 KB · Weergaven: 26
Ik vermoed dat je zelf heel goed in staat bent om de minimum systeemeisen en de geadviseerde systemeeisen van de genoemde games even op te zoeken en te vergelijken met de hardware die je overweegt aan te schaffen? Louter naar de videokaart kijkend, kan en mag het denk ik geen probleem worden (!)

Er is slechts één dingetje dat mij ietwat verbaast in jouw opsomming: 2 giga geheugen? Dan moet je met XP werken? Werk je met Vista, dan zou ik je 3 giga willen adviseren.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeker wel 4 GB nemen ook al werk je met 32 Bits Vista. Het grootste gedeelte er van gebruikt hij toch hoor. Zo'n 3.2 GB ondersteunt hij in ieder geval en dat is aardig wat meer dan 2 GB en kan je met Vista echt gebruiken.
 
Zal dit lekker samenwerken? Kan ik hiermee GTA IV op high/very high spelen? Zal ik hiermee Crysis op high/very high kunnen spelen. Mijn budget is 570 euro, heb ik het maximale uit mijn budget gehaald? :confused:

Denk niet dat dit gaat lukken, computer van 970 euro en kan crysis op high (niet op very) en GTA IV zit ik ook lang niet op het hoogst.

maar op high of normal moet het gewoon goed kunnen lopen XD
 
Denk niet dat dit gaat lukken, computer van 970 euro en kan crysis op high (niet op very) en GTA IV zit ik ook lang niet op het hoogst.

maar op high of normal moet het gewoon goed kunnen lopen XD
Dat zal weker wel lukken, mits hij alles zelf in elkaar zet en zelf voor windows zorgt en er geen randapperatuur bijhoeft.
 
@kees de grote :
Budget speelt een rol bij TS. Ik heb weinig kennis van games, maar waarom zou hij die ene game niet op high kunnen spelen? Omdat de pc goedkoper is? Kijk eens naar de videokaart! Welke zit er bij jou in?
 

Hmm, die is nog beter :cool:

Ik heb nog even de voeding aangepast naar één met 2x PCI-e

en ik heb thuis nog 2 GB GEIL liggen, precies dezelfde. Was ik even vergeten, dus haal ik nog 2 GB extra en dan heb ik ook 4 GB. Van Geil 800 Mhz.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B200995%5D=1&product%5B31154%5D=1&product%5B194661%5D=1&product%5B80745%5D=1&product%5B112821%5D=1&product%5B75337%5D=1&product%5B101159%5D=1&product%5B192554%5D=1
 
Laatst bewerkt:
Het moederbord wat je hebt uitgezocht ondersteund geen Phenom II: alleen Athlon 64, Sempron, Athlon 64 FX, Athlon 64 X2, Phenom FX
 
Enkele veranderingen zou ik doorvoeren:
Samsung HD --> WD Blue 320GB (WD3200AAKS).
Samsung DVD --> LG GH22NS30
Niet modulaire Chieftec voeding --> CM Real Power M520 wel modulair.
Standaard Sapphire HD4870 --> Iets overclockde XFX versie.
Extra 120mm + 80mm voor in de kast is ook geen overbodige luxe! Kosten ook geen drol dus.

Maar je hebt dus exact hetzelfde geheugenkitje nog thuis liggen?

Zoiets dus:
KlikHier!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan