NTI CD & DVD Maker 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

nlx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Berichten
4
Goedemorgen,

Bovenstaand produkt (NTI CD&DVD Maker 7) stond standaard op mijn Acer Laptop. Nu werkt het programma niet meer want als ik opstart zie ik:

(zie plaatje --> %1 is niet goed geinstalleerd of het is veranderd.....)

Aangezien het al op de pc zat, geen CD Rom heb, heb ik dus alleen de mogelijkheid om het met Recovery te doen. Hij blijft echter halverwege hangen en geeft de melding dat het programma er op staat.

Vervolgens heb ik het geprobeerd te de-installeren, alleen dan blijft hij halverwege wéér hangen met de melding dat %1 niet in orde is. Dezelfde melding dus.

In zowel Safe Mode als normale modus heb ik dit probleem met het verwijderen van dit programma.

Acer Recovery KAN alleen maar in normale modus worden gestart.

Iemand suggesties?

Ik heb er al gisteren al op gezocht, maar die antwoorden verwezen naar Acer zelf, of de helpsite van NTI, waar dus geen goede antwoorden te vinden zijn.

Bedankt alvast
 

Bijlagen

  • 1procent.jpg
    1procent.jpg
    12,3 KB · Weergaven: 102
toevoeging

Nog iets specifiekers....

Ik kan het dus niet van mijn pc halen omdat het dan vastloopt.

Er staat in een scherm dat je een MsDOS code moet invoeren bij Run, of je prompt. Maar hij start ook automatisch de Installer en daar loopt hij dus op vast....omdat hij de .msi files niet kan lokaliseren.

Waneer ik het via DOS doe dan krijg ik hetzelfde. Halverwege stop hij en begint hij over de .msi files. Wanneer ik op mijn computer naar msi files zoek dan vind hij er ca. 20, maar de verborgen niet. Van acer dus.

Baal een beetje dat er tegenwoordig nergens meer een cd rom van wordt meegegeven. Uiteindelijk betaal je honderd zoveel euro per programma en krijg je er niets tastbaars voor terug, te duur zeker. 1 cd rom. Maar goed, voorlopig brand ik maar via een gratis programma, maar daar zitten veel minder opties op.
 

Bijlagen

  • erecovery.jpg
    erecovery.jpg
    25,1 KB · Weergaven: 109
  • erecovery2.jpg
    erecovery2.jpg
    35 KB · Weergaven: 80
Recovery laten doen door eAcer Management

Ik heb voor dezelfde fout op mijn desktop PC Acer Aspire E360 de oplossing gevonden op een Frans forum: http://www.commentcamarche.net/forum/affich-2340416-nti-cd-et-dvd-maker-erreur-1
Vertaald kan je het samenvatten als:
Start op "Acer eRecovery Management"
Klick op "Herstelacties" om "de standaardconfiguratie van uw systeem te herstellen"
Kies voor "Toepassingen/stuurrogramma's opnieuw installeren"
Daarop kan het Acer Launch Center opgestart worden. Verifieer via "Contents" of je applicatie er in zit (onder "APP": "MultiMedia" of
Bij Install menu vind je onder "Application" je "NTI CD MAker" om te installeren. Negeer de CD-Rom vermelding.

Geluk ermee!
 
Bedankt

Hoi Manuel,

Bedankt voor je antwoord. Helaas is het probleem dat hij gedurende die installie afbreekt met volgende melding (zie plaatje). Dat gaat over de .msi bestanden welke hij niet kan vinden.

Mocht jij of iemand anders dus nog iets weten...graag!
 

Bijlagen

  • error.jpg
    error.jpg
    26,1 KB · Weergaven: 85
welke Acer laptop heb je precies?
 
Hoi

Hallo,

Misschien iets te laat geantwoord, mocht je dit nog lezen:

Een Acer Aspire 5315


Ik kan dus niets in veilige modus verwijderen. Alleen na een normale opstart. Ik heb dan via Config.Scherm -> Software de keuze om het:

- te verwijderen (werkt niet, krijg ik dat gezeur over die 1 procent en blabla contact opnemen)

- te repareren (lijkt te werken. Hij doet dat dan ook. Tot je het programma weer gaat opstarten. Dan wéér het gezeur over die 1 procent etc)

Idem met Recovery. Als ik dus alle bestanden (verborgen ook) laat zien. Dan kan ik navigeren naar het .msi bestand. Alleen krijg ik dan weer een foutmelding, zie screenshots vorige post)



Nieuwe vraag:

Ik heb erg veel films, muziek, spellen etc op mijn D: schijf. Is het mogelijk om alleen de C: schijf te formateren en daar mee terug te gaan naar de fabrieksinstellingen? Of is dan mijn D: schijf automatisch ook inbegrepen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan