office 2010 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

emre3

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
38
ik heb de engelse office 2010 trial gedownload en geinstallerd, daarna geactiveerd met EZ-activator. Nu heb ik hem verwijderd en wou ik de nederlandse versie downloaden, halverwege de installatie krijg ik dit: help.jpg nu weet ik niet wat ik moet doen. Na de installatie was ik van plan om m weer te activeren met EZ-activator. P.S. ja, ik heb alles van office 2010 verwijderd van mn computer voordat ik dit probeerde te installeren.
 
Je probeert een evaluatieversie van Microsoft Office 2010 te activeren met een productcode voor een RTM-versie.

Je kunt ofwel een evaluatieproductcode aanvragen bij Microsoft en dan de evaluatieversie installeren of een RTM-versie installeren en dan activeren met EZ-activator.
 
@Tardis, ik bedoel dat EZ-activator waarschijnlijk niet overweg kan met de door emre3 gedownloade evaluatieversie van Microsoft Office.
 
Lijkt mij sterk dat daar een probleem zou zitten, gezien de melding die emre3 aangeeft (nl standaard melding als je weer een trial versie probeert te installeren).

Tardis
 
Het kan ook een conflict zijn tussen de productcode van de Engelse versie met de Nederlandse versie, doordat er misschien nog overblijfsels zijn van de Engelse versie.
 
Dit soort vragen zijn niet toegestaan, daarom gaat deze op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan