Office 2010 overzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creator1

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2011
Berichten
235
Ik wil mijn Windows 7 32bit upgraden nasr 64bit. Als ik dit doe, gaan al mijn programma's verloren, zo ook office 2010 home and business. Deze bevat twee licenties, die allebei al gebruikt zijn. Hoe kan ik office 2010 overzetten naar de nieuwe windows, die op een tweede partitie geïnstalleerd is, en zonder dat ik een nieuw exemplaar moet kopen?
 
Laatst bewerkt:
is dit een OEM versie of een FPP? over het algemeen kan je een los gekochte office variant gewoon opnieuw installeren op dezelfde pc nadat je deze geupgrade hebt.
 
Kun je gewoon opnieuw installeren. Mocht activatie niet lukken even met Microsoft bellen en uitleggen wat er aan de hand is. Je krijgt dan een nieuwe code.
 
Wat is FPP? volgens was het dat wel, het is in ieder geval niet voorgeïnstalleerd
Het is een doos gekocht in combinatie met een nieuwe pc, waarna we de tweede licentie op de oudere pc gebruikt hebben. We kunnen de licentie dus niet meer gebruiken. De pc is ook niet geupgrade, want je kan alleen clean install doen als je van 32bit naar 64bit gaat
 
FPP=Full Packaged Product, oftewel een doos uit de winkel. Maar zoals ik al zei. Als het niet lukt MS bellen.
 
Het is gelukt zonder microsoft te bellen. De inmiddels al drie keer gebruikte productcode werkte gewoon. persoonlijk vind ik dat raar, maar ben er wel blij mee. bedakt voor de hulp!
 
Je mag de productcode op 3 apparaten gebruiken. Als je office op 1 van die apparaten verwijderd, wordt die bij MS wellicht ook meteen gedeactiveerd. Daarna kun je de productcode weer 1x hergebruiken. Ik schoon mijn systeem om de paar jaar op doormiddel van een herinstallatie en kan zonder problemen office daarna opnieuw installeren.
 
Laatst bewerkt:
Op de microsoft site staat dat je home and business maar op 2 apparaten mag installeren. Bovendien had ik de andere versie nog niet verwijderd
 
klopt, home en student mag je op 3 apparaten gebruiken, de andere 2 versies (waaronder dus home and business en professional) mogen slechts op 2 apparaten gebruikt worden. tenzij het een pck is (product code kaart, dus alleen een code voor een reeds voorgeinstalleerd product) die mag maar 1 keer.

als het goed is herkent het product je computer configuratie. zodoende kan je hem gewoon opnieuw installeren. wanneer je hem echter op een nieuwe pc zal proberen te installeren zal hij wel een melding geven. dat je je windows versie vervangt maakt dus niks uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan