office is heel traag met opstarten en afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerkuil

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Berichten
106
Op mijn pc is microsoft office xp prof geinstalleerdmaar deze is zeer traag vooral in outlook en word word sluit ik meestal geforceerd af.
Ik denk dat ik geen virus heb Daar andere programma's wel goed werken (Videomontage)Wat kan dat zijn?


windows xp dual core processor, 4 gb ddr geheugen, 1250gb aan harde schijven
 
Dan zou ik het ook niet weten, sorry daarvoor. Maar ik denk dat het iets te maken heeft met de hoeveelheid programmas er al zijn opgestart.
 
Hallo NOD8
Niks sorry, je probeerd alleen maar te helpen, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen, hulp in dank aanvaard.

ik heb alles zo ingesteld dat er minimaal programma's worden opgestart.
groeten Kerkuil
 
Probeer het volgende eens:

- zoek op je PC naar het bestand normal.dot (zorg dat Outlook en Word niet open staan)
- hernoem het bestand naar normal.old
- start Word en kijk of dit verschil maakt

Tardis
 
Met zoeken kom ik dat bestand 2x tegen Normal. C:\document and settings\gebruiker\Application Data Microsoft/ Word-sjabloon gewijzigt 16-1-2011 groot 4.10MB en

~$Normal. C:\ zelfde locatie gewizigt 20-5-2009 groot 162 bits
 
Deze

~$Normal.dot

verwijderen, andere hernoemen.

Tardis
 
Verwijderd en hernoemd = probleem opgelost.
Heel veel dank Tardis
Ik had het probleem al een poosje nogmaals veel dank.

nog een probleem van office : ik heb de verschillende programma onderdelen niet in mijn lijst staan zoals excel of acces enz. alleen outlook en word

mvg kerkuil
 
Dit is een hele andere vraag. Om het forum overzichtelijk te houden, zie titel van deze topic, gaarne nieuwe topic openen met de juiste titel a.u.b.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan