Omvormer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Berichten
209
Hallo,

Ik zoek een omvormer van 12v naar 220-230v maar met een vrouwelijke sigaretten aansluiting en ook het stopcontact moet een vrouwtje zijn.
Heb heel veel gezocht, maar tot nu nog steeds geen geschikte omvormer gevonden.

BVD,
mva1997
 
Hallo, wellicht deze. Even voor bellen kan ook bij contact gegevens, hulp en advies zou ik zeker doen i.v.m. zuiver sinus enz enz.

Zuiver sinus kan belangrijk zijn en Watt ook. Ligt eraan waarvoor je gebruikt.

Klikje voor de webiste.
 
Laatst bewerkt:
hoi,
Zoals manamana al zei, waarvoor je het gaat gebruiken (sinus is alleen belangrijk voor televisie) Stopcontacten op de omvormer zijn ALTIJD vrouwelijk. De stekker op je omvormer is mannelijk of twee kabels (rood zwart +-) Logish sigarettenaansteker in wagen, caravan, truck is ALTIJD vrouwelijk. Ik gebruik al jaren een omvormer van 150 W in mijn vrachtwagen daar draait samen een laptop en een tablet op (+-14 uur per dag) (kostprijs 39€) met een zekering van 5 amp. Als je een oven gaat gebruiken is het minimum 600W.
Normaal gezien zou je in de (grotere) truckstop, of campeerwinkel het juiste spul moeten vinden.
 
Koop geen aanbieding of chinees spul o.i.d., want dan koop je vaak een kat in de zak. (sorry) en laat je goed voorlichten.
 
Hoi manamana,
chinees spul als het goed gebakken is is niet slecht:rolleyes:
Zal morgen, als ik terug op het werk ben,het merk opzoeken maar het zou natuuurlijk beter zijn, als we weten wat mva1997 met de omvormer wil bereiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan