onstabiel lan netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvandersar

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2004
Berichten
78
ik heb diverse apparaten bedraad en onbedraad op mijn huidige netwerk gekoppeld staan. de sitecom router type wl 306 verbind alles met elkaar en met internet (caiway)
als ik een specifieke redelijke nieuwe desktop PC's (targa) bedraad aankoppel gaat het net werk onstabiel worden en verbindingen tijdelijk verbreken. of zeer langzaam worden. als de pc ontkoppel dan gedraagd de rest van de installtie zich normaal. in verleden werkte alles correct.
wat kan ik doen om de oorzaak te zoeken. ik heb de kabel gechecked en die lijkt ok te zijn
 
als ik een specifieke redelijke nieuwe desktop PC's (targa) bedraad aankoppel gaat het net werk onstabiel worden en verbindingen tijdelijk verbreken. of zeer langzaam worden.
Het probleem zit dus in deze pc. Het kan hardware, windows, programma's of malware zijn die dit veroorzaakt.
Dat deze pc vrij nieuw is doet er niet toe.
Sluit de pc eens met een andere utp kabel op een andere poort van de router aan, en
start dan de pc in de Veilige Modus (google even als je niet weet hoe dit gaat). Werkt hij dan wel goed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan