onvoldoende quotum beschikbaar om deze opdracht te verwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongsoft35a

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2011
Berichten
26
Hallo hulplijn, sinds kort kan ik als ik een bijlage in de mail ( outlook 2010) krijg deze niet meer openen.
Melding is onvoldoende quotum beschikbaar om deze opdracht te verwerken en daarboven staat c\program files ( x 86)tuneup utilities 2012\ program deactivator.

Dit geld voor zowel powerpoint als wordbijlages, elke keer krijg ik de zelfde melding
Als ik bijlage opsla dan blijft het probleem hetzelfde en krijg ik de bijlage niet geopend.
Vermoedelijk komt het probleem dus vanuit windows 7 maar kan niet localiseren .
Heb al op c met rechts geklikt en quotum voor de harddrive uitgevinkt maar probleem blijft hetzelfde
pc is laptop, windows 7 home premium

Wie weet hier oplossing voor

Alvast bedankt voor de moeite

Groeten
jongsoft
 
Waarschijnlijk staat er in Tuneup Utilities 2012 ingesteld dat er een quota voor geheugengebruik van de harde schijf voor o.a. Outlook is.
 
Hallo W
heb in word de fabrieksinstellingen terug gezet en kan nu wel weer word documenten openen moet nog even ver speuren maar kom in de buurt
alvast bedankt voor het meedenken
groeten
jongssoft

Hallo hulplijn
inmiddels kan ik wel word documenten direct openen in office outlook ( dubbel klikken) die als bijlage in de mail zijn gestuurd maar nog steeds geen powerpoint bijlages
ik moet deze dan opslaan en als ik ze wil openen dan op eigenschappen klikken en in het tabblad algemeen staat dan dat het bestand
afkomstig is van een andere computer en dat het bestand mogelijk word geblokkeerd.Kan daar wel de blokkering opheffen maar dat is eenmalig.

Vreemd want heb in office alle beveiliging op vragen staan en niet op blokkeren en dat schijnt momenteel te gebeuren

Iemand een idee?

Alvast bedankt
jongsoft

GEVONDEN!!!! in powerpoint stond de beveiliging nog aan was de hele tijd aan het zoeken in outlook want werd daardoor op een dwaalspoor gebracht
bedankt ieder die er aan mee dacht
groeten
jongsoft
 
Laatst bewerkt door een moderator:
MariaR, bij powerpoint klik op
bestand
Opties
Vertrouwenscentrum
Instelling voor het Vertrouwenscentrum
Beveiligde weergave-->alles uitgeschakeld

Ben je klaar met powerpoint dan is het beter alles weer aan te vinken.
 
@MariaR Vraag verwijderd. Graag een eigen vraag maken. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn vraag jouw probleem te plaatsen. Dit is onoverzichtelijk voor de helpers maar vooral voor de topicstarter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan