Onzeker over PC samenstelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste computer die jij had gegeven word hem waarschijnlijk:

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/1531

Ben helemaal onder de indruk. Heb dingen op internet gekeken en schijnt dat de HD4850 bijna gelijk staat met prestatie aan de GF 9800 GTX.

Tenzij er nog iets beters is natuurlijk voor redelijk bedrag

ZEER BEDANKT VOOR ALLE HULP!
 
De laatste computer die jij had gegeven word hem waarschijnlijk:

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/1531

Ben helemaal onder de indruk. Heb dingen op internet gekeken en schijnt dat de HD4850 bijna gelijk staat met prestatie aan de GF 9800 GTX.

Tenzij er nog iets beters is natuurlijk voor redelijk bedrag

ZEER BEDANKT VOOR ALLE HULP!
Je moet hem nog wel in elkaar laten zetten he.. (maar daar had je vrienden voor zei je) (anders kost het bij 4launch 40 euro extra)

Je zou ook de onderdelen bij andere webshops kunnen kopen, maar ik denk niet dat je heel veel goedkoper uitkomt.
 
Je moet hem nog wel in elkaar laten zetten he.. (maar daar had je vrienden voor zei je) (anders kost het bij 4launch 40 euro extra)

Je zou ook de onderdelen bij andere webshops kunnen kopen, maar ik denk niet dat je heel veel goedkoper uitkomt.

Moet dat heel speciaal dan? Want mijn pa weet wel hoe een computer in elkaar enzo steekt en waar alles moet zitten of moeten er nog speciale dingen worden aangesloten.

Ohja en bijvoorbeeld USB enz zit dat er al in ofzo?
 
Moet dat heel speciaal dan? Want mijn pa weet wel hoe een computer in elkaar enzo steekt en waar alles moet zitten of moeten er nog speciale dingen worden aangesloten.

Ohja en bijvoorbeeld USB enz zit dat er al in ofzo?
Als je nog nooit een computer in elkaar hebt gezet, dan moet je of de tijd nemen om je ff in te lezen, of gewoon 40 euro betalen. 4launch is zeker niet de duurste wat dit betreft.
Usb, ethernet, geluid e.d is standard. (al jaren)
 
Past de 4870 ook op dit systeem?? Want die schijnt nog wat beter te zijn dan de 4850.
 
Past de 4870 ook op dit systeem?? Want die schijnt nog wat beter te zijn dan de 4850.
Vooral op grote schermen (22 inch of groter) is ie inderdaad beter.

En natuurlijk kan hij in het systeem, maar je komt dan wel een stukkie duurder uit.
 
Dat is als je de klosnelheden van bijf. je CPU omhoog krikt en daardoor gaat hij sneller lopen. Ik heb net trouwens het verkeerde mb getypt het moet zijn: P5QL-PRO. Deze is met socket 775, ddr2 geheugen (kan ook ddr3) en met OC frontsidebus van 1600 (!!!) het guheugen kan tot 1000nogwat... suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan