OO tweede pagina verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
473
Ik ben niet zo vaak bezig met documenten en daardoor niet handig er in.Ik heb nu een groot document met tabellen gemaakt en dat is groter uitgevallen dan nodig.Dus het tweede blad(pagina) wil ik verwijderen,hoe?
 
Zou je ons kunnen over welke software het gaat? er bestaan duizenden soorten documenten..
 
Open Office tweede pagina verwijderen

Open Office dus:cool:)
 
Open Office tabel maken

Ik heb al tweemaal eerder om hulp gevraagd,maar de stelling van de vraag is waarschijnlijk onduidelijk geweest en ik kreeg dan ook geen advies.Ik ben er nog steeds mee bezig en nog steeds problemen.Laat ik eerst proberen duidelijk te maken waar ik mee bezig ben.
Ik heb een tabel nodig in landschapformaat.Deze verdelen in 11 niet even brede kolommen.Even ter verduidelijking.De eerste kolom voor meer of minder lange namen.Een aantal kolommen alleen voor een kruisje of een nulletje.Ook een datumkolom en eentje extra voor bijzonderheden.
Dan ook nog 11 horizontale rijen .De bovenste ca 20mm en de rest verdelen.( Ik weet hoe ik in OO de celgrenzen kan wijzigen)
Om de lijst een kader dat rechts breed genoeg moet zijn om er perforatorgaten in te rammen,de resterende de breedte van het kader doet er niet toe.
Ik ben er nu drie dagen mee bezig en schiet totaal niet op.Had ik eindelijk een mooie tabel en ging ik die invullen ,schoot eerst de onderste rij naar een volgend blad en later gingen de cellen zich delen.
Ja dan had je een MACRO moeten gebruiken zeggen ze ,maar hoe moet dat dan?Ook zeggen "ze"daar is software voor,oh ja welke?
Ik ga zaterdagmorgen vroeg op vakantie en neem mijn internetloze laptop mee.Ga ik hopelijk de lijst invullen waar ik al veel te laat mee ben.
Graag advies hoe ik dit in OpenOffice moet doen,of....noem mij die software die het allemaal,volgens zeggen , heel gemakkelijk maakt.
groet Sytske
 
Sorry maar ik weet echt niks van OpenOffice af, ik gebruik momenteel gewoon Office 2010,:confused:
 
Open office tabel maken

Bedankt voor uw antwoord.DoRcO.Nee er is geen Office 2010 op mijn pc.Dat gaf vanaf het begin problemen omdat mijn productkey niet klopte.Wat ik mij wel afvraag ,gezien het beperkte aantal reacties, of ik hier wel goed zit.Open office wordt steeds meer gebruikt omdat het goed en gratis is.Toch weinig response.
 
OO-tweede-pagina-verwijderen

Omdat ik geen reactie op mijn vraag krijg, ga ik mij een beetje zorgen maken of er iemand is die mij kan adviseren.Het gaat dus om een tabellenblad te maken in Open Office.Ik vertrek morgenochtend en had er graag in mijn internetloze vakantie aan willen werken.
:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan