Norman Scheuter
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 sep 2008
- Berichten
- 124
Hallo Excel experts,
Ik ben bezig met het opzetten van een voorraadlijstje, welke ik deels heb gedownload via sjablonen van Excel zelf.
Daarin heb ik op het eerste blad mijn voorraad artikelen en op het 2e blad mijn reserveringen welke ik in de order heb zitten.
Nu zou ik graag willen kunnen boeken, op en af.
Dus een macro ( of vba ) in het 2e blad om de artikelen te kunnen afboeken ( per regel ) wanneer de opdracht gereed is
En opboeken van artikelen zodra er een bestelling binnen komt.
En bij de boekingen kom ik er niet uit....wil me niet lukken.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb een bestandje meegestuurd.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk ehb omschreven.
Gr. Norman
Ik ben bezig met het opzetten van een voorraadlijstje, welke ik deels heb gedownload via sjablonen van Excel zelf.
Daarin heb ik op het eerste blad mijn voorraad artikelen en op het 2e blad mijn reserveringen welke ik in de order heb zitten.
Nu zou ik graag willen kunnen boeken, op en af.
Dus een macro ( of vba ) in het 2e blad om de artikelen te kunnen afboeken ( per regel ) wanneer de opdracht gereed is
En opboeken van artikelen zodra er een bestelling binnen komt.
En bij de boekingen kom ik er niet uit....wil me niet lukken.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb een bestandje meegestuurd.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk ehb omschreven.
Gr. Norman