opend geen weblinks

Status
Niet open voor verdere reacties.

KinShowa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Berichten
4
Beste mede-forumers

mijn probleem is het volgende

als er in een bericht een weblink staat kan ik die niet volgen

wegens systeembeperkingen niet mogelijk

ik kan me voorstellen dat dit verholpen kan worden door ergens iets aan of uit te vinken, ik weet alleen niet waar:confused:

het is ook zo dat als er een ander programma (bijv fotogalerie) me doorverwijst naar een site dan word die geopend in word, dat zou ik ook graag normaal hebben:(

ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen

bij voorbaat dank
 
Opend bij mij ook geen Weblinks.

Ik heb hetzelfde probleem als KinShowa, bij mij woren ook geen weblinks geopend in Outlook na het instaleren van Office 2010.:mad: Kan iemand mij (ons) aan een oplossing helpen.:thumb: Ik heb voor de rest niets veranderd aan de instellingen.

KinShowa: wat betreft het openen van links in programma`s in Word, dat had ik ook na het instaleren van Office 2010 en heb ik opgelost door in Internet Explorer rechtsboven op "extra" te klikken vervolgens op "internetoptie's" en dan op het tabblad "programma's" de knop "Internet Explorer als standaard instellen" aan te klikken.
Na lang zoeken was toen dat probleem gelukkig opgelost, ik hoop dat het jou ook helpt.

Groeten,

Ton
 
KinShowa: wat betreft het openen van links in programma`s in Word, dat had ik ook na het instaleren van Office 2010 en heb ik opgelost door in Internet Explorer rechtsboven op "extra" te klikken vervolgens op "internetoptie's" en dan op het tabblad "programma's" de knop "Internet Explorer als standaard instellen" aan te klikken.
Na lang zoeken was toen dat probleem gelukkig opgelost, ik hoop dat het jou ook helpt.

Groeten,

Ton

Dit heeft idd geholpen

thnx

Verder ben ik mij er ook niet van bewust iets in de host veranderd te hebben:confused:
 
KinShowa,

Ik heb het gevonden !! Is een fout in het register volg onderstaande stappen:


1. Start, click Run, type Regedit in the Open box, and then click OK.
2. Browse to HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
3. Right click the value for the .html key and select Modify...
4. Change the value from "ChromeHTML" to "htmlfile" (or from FireFoxHTML to htmlfile)
Repeat these steps for htm and .shtml keys if they exist. You may also want to check the xhtml and xhtm keys.

Ik neem aan dat Engels geen probleem is voor je anders hoor ik het wel.

Bij mij was het gekomen toen ik Google Chrome verwijderd had, ik hoop dat het bij jou ook werkt. Succes er mee en laat me wat weten.

Groeten,

Ton
 
KinShowa,

Ik heb het gevonden !! Is een fout in het register volg onderstaande stappen:


1. Start, click Run, type Regedit in the Open box, and then click OK.
2. Browse to HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
3. Right click the value for the .html key and select Modify...
4. Change the value from "ChromeHTML" to "htmlfile" (or from FireFoxHTML to htmlfile)
Repeat these steps for htm and .shtml keys if they exist. You may also want to check the xhtml and xhtm keys.

Ik neem aan dat Engels geen probleem is voor je anders hoor ik het wel.

Bij mij was het gekomen toen ik Google Chrome verwijderd had, ik hoop dat het bij jou ook werkt. Succes er mee en laat me wat weten.

Groeten,

Ton

Ook dit heeft geholpen,

bedankt voor het goede advies

Alles nu opgelost
 
Dank jullie,

na maanden zoeken, eindelijk gevonden wat ik zocht. Kan nu weer links openen. Heb inderdaad in het reg. de html enzo gewijzigd, zoals omschreven.

Dank, dank

gr,

Peter
 
Ik wil hier graag iets toevoegen. Voor dit probleem heb ik een makkelijke oplossing in de vorm van een regkey.
Voor meer info-> Klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan