Operators per dag naar Personeelsplanning verplaatsen en lege regels erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

samui

Verenigingslid
Lid geworden
26 mei 2012
Berichten
207
Ik wil een publicatielijst "personeelsplanning" maken n.a.v. mijn dagelijkse planning voor operators en productiepersoneel zodat, men kan zien waar men werkzaam gaat zijn die dag/shift.
In het tabblad Dag staan per dag de operators ingedeeld met een benodigde bezetting. Waarvan Bez. de totale bezetting productiepersoneel is en de M een mannelijk persoon is ,van deze totale bezetting, indien deze een getal bevat.

De macro's in tab Dag ( Ma personeel, Di personeel etc. etc.) zetten op dit moment die personen in beeld op het tabblad Personeelsplanning die onder de categorie Bez. vallen. met naam en achternaam voor die dag.
Het verlengstuk van deze macro zou dus verzoek 1 en 2 moeten worden.

Verzoek 1: Graag zou ik de operators per dag vanuit tabblad Dag in het tabblad Personeelsplanning krijgen onder Naam: en bijbehorende hal als ik op de desbetreffende dag klik ( Ma personeel etc).
Verzoek 2: Een aantal lege regels onder de naam van de operator welke overeenkomt met het aantal wat links van hem staat in kolom Bez. Daaronder komt dan de volgende operator van die dag met ook weer het aantal lege regels.
( Zie voorbeeld, zoals ik maandag zou willen zien )

in tabblad Dag dient er t/m regel 53 gekeken te worden verder niet.

Zou blij zijn als dit lukt.
_________________________________________________
Vandaar uit wil ik later de pasnrs toevoegen welke ik nog moet toevoegen aan tabblad Deze week. Echter dit vergt nog wat tijd voor de rest van mijn macro's in het complete bestand.
De pasnummers gaan komen in kolom A, de rest schuift dan 1 kolom op. vhg iemand dit ook al kan/wil toevoegen aan bovenstaande vraag.

De personen die nu in kolom G staan van Personeelsplanning wil ik later dan ook dmv een willekeurige dubbelklik van boven naar beneden toevoegen aan het halnr. onder zijn/haar operator.

Enkel verzoek 1 en 2 zijn voor mij nu al heel fijn als dit lukt. De rest van dit verhaal is wellicht extra info wat wel of niet belangrijk is om te weten maar wel het geheel wat duidelijker maakt. hoop ik.

Alvast bedankt voor jullie oplossingen. :thumb:

Frank
 

Bijlagen

  • TEST.xlsm
    102,4 KB · Weergaven: 30
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan