• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmaak vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Micheltje13

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2011
Berichten
132
Hallo,

Ik heb een vraag omtrent de opmaak van een document. Ik kom er niet uit namelijk. Het gaat om het volgende

In de kolom product wordt een product aangeklikt. Deze wordt voor een bepaald bedrag verkocht met een bepaalde korting en inkoop.
Vervolgens ontstaat er een brutomarge in kolom N.

Het volgende moet gebeuren

In kolom H staat een product en in kolom N een marge. Deze marge moet in principe hoger zijn dan de marge die achter elke product staat in kolom V. Wanneer de marge niet hoger is zou ik graag de tekst in kolom N rood zien kleuren. Wanneer de marge wel hoger is dan zou ik graag de tekst in kolom N groen zien kleuren.

Kan iemand me heirbij helpen?Bekijk bijlage Hofmans.xlsx
 
Michel,

in N2 heb ik voorwaardelijke opmaak regels toegevoegd.
 

Bijlagen

  • Hofmans (hs).xlsx
    266,6 KB · Weergaven: 16
Haije ik heb me vergist, het gaat om het percentage in kolom O en in kolom V staan ook percentages. Wanneer in kolom O het percentage hoger is dan bij kolom V moet hij groen worden en anders rood icm het product. Zou je hetzelfde trucje nog een keer willen doen? Alvast bedankt!
 
Michel,

Fijn dat te lezen; wijzig je dan de status nog even in "Opgelost"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan