opslaan als wp 5.1 onder dos

Status
Niet open voor verdere reacties.

artsmak

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
90
Het lukt mij niet om op te slaan onder wp 5.1 Dos. Om dit te verhelpen, schijn ik een conversieprogramma te moeten laden. Ik kan dit nergens vinden. Wie weet waar dit staat? Ik heb Word 2002

Grts Katja
 
Lukt niet

Ik heb de stappen hierboven uitgevoerd. Maar ik krijg dan toch de volgende mededeling:
Wordperfect 5.1 voor Dos bestanden kunnen niet worden opgeslagen. Het conversieprogramma voor deze indeling kan alleen maar bestanden openen.

Grts Katja
 
ok,. je wilt dus vanuit Word naar WP5.1 (dos).
(hierboven gaat het net andersom)

Toch raar, bij mij staat er standaard in Word al een optie om het bestand om te zetten naar 't WP formaat.

- Bestand
- Opslaan als
- Save as type (tsja heb een engelse versie (Office XP)

en dan kiezen voor Wordperfect 5.1 (DOS)
 
lukt niet

bij mij staat die optie er wel , maar het lukt niet om die te gebruiken.

grts katja
 
Hoi Katja, :D

Dit is heel vreemd, bij mij lukt dit wel.
Je zegt het lukt niet, wat lukt er niet?
Krijg je een storing, en zo ja welke?

Is dit een bedrijfspc of een pc bij jou thuis?

Het lijkt er namelijk op, dat er bij installatie is gekozen voor aangepast. Of te wel ik denk dat jij geen volledige installatie hebt. (en dus ook geen conversie tools)

Weet je of dit het geval is?

See Yah! :thumb:
 
Ik krijg dus wel de mogelijkheid om op te slaan onder wp 5.1 onder Dos, het is echter zo dat ik daarna de volgende mededeling krijg: Wordperfect 5.1 voor Dos bestanden kunnen niet worden opgeslagen. Het conversieprogramma voor deze indeling kan alleen maar bestanden openen.

Deze situatie wordt niet anders als ik het conversieprogramma geinstalleerd heb volgens de stappen die http://office.microsoft.com/assista...=CH060829791043 genoemd zijn.
Mijn PC is geen bedrijfspc

Grts Katja
 
Laatst bewerkt:
Hoi Katja, :D

Hmm, moeilijk om in te schatten wat er bij jouw misgaat. (denk nog steeds aan een slechte installatie)

Bij mij werkt het zo (zelfde versie):
Kies opslaan als 5.1 voor Dos.
Dan opent dit dialoogje:
4TB15679QE1


Dit venster is bedoeld als waarschuwing.
Wanneer ik nu gewoon door ga, wordt het bestand gewoon omgezet in de juiste indeling.

Andersom van 5.1 naar word merk je niks, word zal automatisch converteren. (te zien aan de tekst in de statusbalk)

Ik zou zeker nog de links van vorige poster uitproberen, en anders toch eens aan een schone installatie gaan denken.

Succes! :thumb:
 
conversie naar wp5.1 opgelost? hetzelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem als bovenstaand. Zou dan ook graag weten of het is opgelost en indien ja: op welke manier.

Tot voor kort werkte het feilloos bij mij, maar sinds ik Windws ME heb 'geupgradet' naar XP heb ik het ene nahet andere probleem.
*Zo is verder mijn geluidskaart verdwenen, althans hij wordt niet meer herkend en ik weet niet welke ik heb
* Sinds vorige week krijg ik in sommige vensters (vooral vam Microsoft toepassingen) onleesbare tekst te zien: iets met de videokaart? [foutmelding: Problemen veroorzaakt door Device Driver; (Q 322205)]
Wie o wie kan mij helpen??? Svp in niet al te ingewikkelde computertaal
Bij voorbaat dank!:rolleyes:
 
Graag een eigen topic aanmaken. Je reageert nu in een topic van 2004, deze is al heel lang niet actueel meer. Oude topics mogen met rust worden gelaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan