Hallo!
Ik heb basiskennis van excel en dit probleem waarop ik stuit gaat me pet te boven.
Ik ben een urenregistratie aan het maken voor mijn lunchcafé.
Nu telt hij alle dagen op als 24 uur, ook al is diegeene niet aanwezig geweest.
Het moet zo zijn dat de dagen waarop ze gewerkt hebben worden opgeteld.
Voorbeeld
Danny heeft iedere dag gewerkt en zijn totaal is 35 uren en 40 minuten
Nu heeft Anoek maar 2 dagen 6 uur gewerkt maar haar weektotaal is 132 uur.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Nick!
Ik heb basiskennis van excel en dit probleem waarop ik stuit gaat me pet te boven.
Ik ben een urenregistratie aan het maken voor mijn lunchcafé.
Nu telt hij alle dagen op als 24 uur, ook al is diegeene niet aanwezig geweest.
Het moet zo zijn dat de dagen waarop ze gewerkt hebben worden opgeteld.
Voorbeeld
Danny heeft iedere dag gewerkt en zijn totaal is 35 uren en 40 minuten
Nu heeft Anoek maar 2 dagen 6 uur gewerkt maar haar weektotaal is 132 uur.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Nick!