Beste Helpmij-ers?
Als eerste wat fijn dat er een plek is om met dit soort vragen aan te komen. Bij voorbaat bedankt voor uw tijd.
Ik heb wat vragen over de mogelijkheden van ACCES. Ik ben zelf bekend met Word en Excel voor werkzaamheden maar ben sinds kort aan de slag bij een maatschappelijk re-integratie bedrijf, wat recent zoden aan de dijk heeft gezet en nog niet veel heeft in termen van automatisering en consolidatie. Gezien we niet veel middelen hebben om te outsourcen wil ik kijken of wij OFFICE acces kunnen gebruiken voor onze doelen. Die kern punten wil ik u presenteren en dan om uw mening vragen of dat ACCES een goed middel is om dit op gang te zetten voor een 'klein bedrijf'. En gelijk waar ik zelf-studie materiaal kan vinden voor het volgende:
Dus dat is het in het kort wel wat we zoeken. Ik zal hier nog even op verder gaan maar voor de gene die daar genoeg aan hebben, zie ik uw antwoord graag tegemoet!
Mijn idee zelf was dus dat we een database nodig hebben waarbij de velden gemaakt kunnen worden met relevante informatie. Die velden benoemen en die (mogelijk) door digitale formulieren weer op te laten vragen. Ik vernam namelijk dat er formulier gemaakt konden worden met ACCES. Ik heb geen ervaring met ACCES zelf en zou eerst willen weten of dit allemaal mogelijk is. Het is ook van belang dat sommige velden opgevraagd kunnen worden en andere alleen door mensen met de juiste machtigingen. Het gaat namelijk om een assistent die vooral voor de communicatie toegang moet hebben tot telefoon nummers en email adressen die zijn vrij gegeven. Het zou fijn zijn als we dit in het zelfde systeem kunnen zetten als de contracten en logboeken. Informatie, tips of vragen welkom.
Nogmaals bedankt voor uw tijd.
-Charles
Als eerste wat fijn dat er een plek is om met dit soort vragen aan te komen. Bij voorbaat bedankt voor uw tijd.
Ik heb wat vragen over de mogelijkheden van ACCES. Ik ben zelf bekend met Word en Excel voor werkzaamheden maar ben sinds kort aan de slag bij een maatschappelijk re-integratie bedrijf, wat recent zoden aan de dijk heeft gezet en nog niet veel heeft in termen van automatisering en consolidatie. Gezien we niet veel middelen hebben om te outsourcen wil ik kijken of wij OFFICE acces kunnen gebruiken voor onze doelen. Die kern punten wil ik u presenteren en dan om uw mening vragen of dat ACCES een goed middel is om dit op gang te zetten voor een 'klein bedrijf'. En gelijk waar ik zelf-studie materiaal kan vinden voor het volgende:
- Een database voor opslaan van persoon-gegevens van klanten en losse (lege)digitale formulieren die digitaal ingevuld moeten kunnen worden maar ook uitgeprint met lege velden.
- Mogelijkheid dat er verschillende niveau's zijn voor delen van de informatie. Tussen Inkijk, contact gegevens en 'superuser' (of terwijl casemangers.)
- Informatie van persoon-gegevens moeten door meerdere soorten formulieren toegevoegd, opgevraagd, gewijzigd kunnen worden worden.
- Formulieren moeten uitgeprint kunnen worden met juiste vormgeving voor a-4. Inclusief standaard informatie velden zoals onze regels en de rechten van de klant.
- Er moeten notities en verslagen opgeslagen te kunnen worden, onder klantnummers/namen. Om afspraken en verslagen op te slaan. Dit kan mogelijk ook via een cloud server met losse bestanden maar de mogelijkheid dat toe te voegen aan database is zeer gewenst.
- Mogelijkheid om klanten te verbinden als items voor Outlook of hun outlook contact te verbinden met het database?
- Lees en wijzig mogelijkheden vanaf Android en mogelijk Apple tablets (voor poging tot paper-less).
Dus dat is het in het kort wel wat we zoeken. Ik zal hier nog even op verder gaan maar voor de gene die daar genoeg aan hebben, zie ik uw antwoord graag tegemoet!
Mijn idee zelf was dus dat we een database nodig hebben waarbij de velden gemaakt kunnen worden met relevante informatie. Die velden benoemen en die (mogelijk) door digitale formulieren weer op te laten vragen. Ik vernam namelijk dat er formulier gemaakt konden worden met ACCES. Ik heb geen ervaring met ACCES zelf en zou eerst willen weten of dit allemaal mogelijk is. Het is ook van belang dat sommige velden opgevraagd kunnen worden en andere alleen door mensen met de juiste machtigingen. Het gaat namelijk om een assistent die vooral voor de communicatie toegang moet hebben tot telefoon nummers en email adressen die zijn vrij gegeven. Het zou fijn zijn als we dit in het zelfde systeem kunnen zetten als de contracten en logboeken. Informatie, tips of vragen welkom.
Nogmaals bedankt voor uw tijd.
-Charles