Woutertjuh88
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2005
- Berichten
- 3.532
Hallo,
Ik heb hier 4 iPhones 4S met allemaal iOS 5.1 er op en hierop zit bij iedereen een e-mail account(bedrijfs adressen) ingesteld(POP3).
Het zelfde e-mail account is bij allemaal ook ingesteld in Outlook 2003 of 2007.
Door 1 van de iPhones krijg ik de volgende melding in Outlook 2003, zodra ik het e-mail account aan zet op de iPhone:
Ik heb alle iPhones naast elkaar gelegd en de instellingen zijn het zelfde. ook heb ik de push uitgezet en toen weer getest maar helaas. Zodra ik het account aan zet en ik bij Outlook 2003 kies voor verzenden/ontvangen, krijg ik de error. Zet ik het account uit op de iPhone, dan doet verzenden/ontvangen het gelijk weer in Outlook 2003.
Wie weet raad?
Ik heb hier 4 iPhones 4S met allemaal iOS 5.1 er op en hierop zit bij iedereen een e-mail account(bedrijfs adressen) ingesteld(POP3).
Het zelfde e-mail account is bij allemaal ook ingesteld in Outlook 2003 of 2007.
Door 1 van de iPhones krijg ik de volgende melding in Outlook 2003, zodra ik het e-mail account aan zet op de iPhone:
Ik heb alle iPhones naast elkaar gelegd en de instellingen zijn het zelfde. ook heb ik de push uitgezet en toen weer getest maar helaas. Zodra ik het account aan zet en ik bij Outlook 2003 kies voor verzenden/ontvangen, krijg ik de error. Zet ik het account uit op de iPhone, dan doet verzenden/ontvangen het gelijk weer in Outlook 2003.
Wie weet raad?