Outlook 2007 inkomende mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwebbie

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
Berichten
13
Sinds de laatste paar dagen wanneer ik nieuwe mail wil binnenhalen dan blijft hij hangen bij het ophalen van de mail.
Ik heb rond de 8 a 9 verschillende email account van gmail en van mijn provider en website's maar hij haalt dan gewoon niks op.

Blijft gewoon op 1 van de accounts hangen maar dat veschilt bij welke dat is elke keer anders. Vorige week was er nog niks aan de hand kon gewoon alle mail altijd gewoon ophalen weet iemand hier een oplossing voor is erg vervelend dit steeds.
 
Check eens met web mail de mailbox en kijk eens of er wellicht een mailbericht bij zit met een heel grote bijlage (foro's of een film of zo). Dat zou zo iets kunnen veroorzaken. Als dat zo is dan in web mail mode dat berict + bijlage verwijderen.
 
IK heb nu in alle accounts de bijlages weggegooid maar hij blijft nog steeds hangen mijn pst bestand is rond de 3 gb dat moet toch geen probleem zijn voor outlook ?
 
IK heb nu in alle accounts de bijlages weggegooid maar hij blijft nog steeds hangen mijn pst bestand is rond de 3 gb dat moet toch geen probleem zijn voor outlook ?

AhHHH!!! 3GB is wel wat veel voor Outlook.
Over het algemeen mogen er problemen met Outlook verwacht worden als ie boven de 1Gb uitkomt.
De hoogste tijd om eens hevig te gaan snoeien, denk ik.
 
AhHHH!!! 3GB is wel wat veel voor Outlook.
Over het algemeen mogen er problemen met Outlook verwacht worden als ie boven de 1Gb uitkomt.
De hoogste tijd om eens hevig te gaan snoeien, denk ik.

Ik dacht dat pas rond de 2gb was ? Meende dat ik zoiets had gelezen op de website van office ?
 
Ja, klopt, de grens ligt bij 2GB en niet bij 1GB. Alhoewel er voorbeelden zijn van situaties waarbij er veel grotere Outlook-files zijn dan 2GB is de kans groot dat daarboven de PST-file corrupt raakt. Het zou kunnen dat dat in uw situatie gebeurd is.
 
Ja, klopt, de grens ligt bij 2GB en niet bij 1GB. Alhoewel er voorbeelden zijn van situaties waarbij er veel grotere Outlook-files zijn dan 2GB is de kans groot dat daarboven de PST-file corrupt raakt. Het zou kunnen dat dat in uw situatie gebeurd is.

Nu heb ik al heel wat mail weggegooid maar het pst bestand wordt niet kleiner ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan