outlook 2010 en windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

delpa

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2007
Berichten
78
Hallo,

Ik heb mijn pc van een update naar windows 10 voorzien.
Verder gebruik ik office 2010. Oulook 2010 uit het office pakket krijg ik niet meer werkend.
Ik gebruik gmail als email. outlook via Imap werkt niet meer. Maak ik een pop3 account aan werkt het ook niet.
Instellingen aan de webkant van gmail staan goed.
Aan de webkant kan ik probleemloos in mijn gmail komen met gebruikersnaam en wachtwoord.
Gebruikersnaam en wachtwoord gebruik ik ook in outlook maar krijg iedere keer het venster te zien van wachtwoord is niet goed.
Ik weet voor 500 procent zeker dat het wachtwoord goed is maar krijg in outlook dus steeds fout wachtwoord of ik het wil intypen.
Heel irritant allemaal. Al teveel tijd aan dit waardeloze outlook programma gestoken om de fout te achterhalen.
Herkent iemand dit?? of heeft iemand een goed alternatief om gmail in een emailprogramma onder te brengen?? dan laat ik outlook heel snel voor wat het is, namelijk "bagger" wat Microsoft allemaal produceert.

Groet, Peter Paul.
 
Toch vreemd dat je het niet werkend krijgt. Office al een keer opnieuw geinstalleerd en de oude office al verwijderd. Als die er al opstaat of stond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan