outlook agenda kopieren naar primaire outlook agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Birgitflug

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2011
Berichten
13
Doordat mijn computer naar de reparatie moest heb ik mijn outlook agenda op een usb stick gecopieerd. Bij het terugzetten ontstond een nieuwe agenda in Outlook. Ik heb dus nu een primaire agenda waar maar 10% van mijn afspraken in staan en een andere agenda die ik dagelijks bijhoud. Nu wil ik gebruik maken van de hotmail of live agenda en dan wordt steeds alleen de primaire agenda geupload. Ook bij het synchroniseren naar mijn Samsung smartphone wordt alleen de primaire agenda gesynchroniseerd. Kan iemand mij a.u.b. helpen?
Dank en groet,
Birgit
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Welke Outlook versie hebben we het hier over?
 
In de agenda waar je de afspraken van over wil zetten. Ga je naar beeld > Weergave wijzigen > zet je op lijst. Selecteer nu al je afspraken en sleep deze met je rechter muisknop naar de agenda, waar je de afspraken in wil hebben. Kies voor kopiëren.
 
outlook agenda dubbele afspraken verwijderen

Hoi,
Dat was de gouden tip. Werkte perfect, dank je wel!
Nu nog een wat kleiner probleem: sommige afspraken stonden al in de primaire agenda en die staan er nu na het overzetten dus dubbel in. Is er een functie: dubbele afspraken verwijderen of moet dat handmatig, b.v. via de lijst?
Nogmaals dank en groetjes,
Birgit
 
Er zijn wel tools voor, maar als het niet veel afspraken zijn, zou ik het handmatig doen. Je weergave weer op "Lijst" zetten en sorteren op "onderwerp". Anders even zoeken naar "outlook 2010 duplicate appointments" in het Nederlands vind je de tools anders niet.
 
Mooi zo.:thumb:. Kun je de status van je vraag even op "Opgelost" zetten in het eerste bericht vind je daar een optie voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan