outlook in buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

heitsme

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
Berichten
197
mijn oom woont in duitsland en heeft een t-online. email.
deze is ingesteld in zijn outlook 2003
Elke x als hij bij ons in Nederland is kan hij zijn emails niet lezen in outlook.
is hier een reden voor of moeten we iets anders instellen??
 
Waarom zou hij dat willen lezen in outlook.

Hij kan toch gewoon online inloggen en dan lezen.

Als je je e-mail wilt lezen van iemand anders dan moet je wel weten wat je moet invullen bij POP en bij SMTP.

Bij SMTP moet volgens mij wel jou info komen te staan , dus b.v smtp.ziggo.nl en niet smtp.t-online.de
En grote kans dat je bij de optie verificatie ook al jou gegevens moet invullen.
 
Lijkt mij hier beschreven te staan, om precies te zijn in sectie "Wenn Sie Ihre E-Mails über SSL verwenden möchten, verwenden Sie die gleichen Einstellungen wie oben beschrieben, verwenden aber folgende Server:"

Staat ook (helaas onvolledig) hier aangegeven.

Komt dus (naast het instellen van SSL beveiliging én het aangeven dat gebruikersnaam + wachtwoord óók bij het versturen van mail moet worden gebruikt etc) neer op de volgende POP3 en SMTP server-ingave:
POP3-server: securepop.t-online.de
Poort POP3-server: 995
SMTP-server: securesmtp.t-online.de
Poort SMTP-server: 587

Ik heb alvast voor je getest, en deze servers zijn op hun poorten bereikbaar vanaf NL.

Tijs.
 
Waarom zou hij dat willen lezen in outlook.

Hij kan toch gewoon online inloggen en dan lezen.

Als je je e-mail wilt lezen van iemand anders dan moet je wel weten wat je moet invullen bij POP en bij SMTP.

Bij SMTP moet volgens mij wel jou info komen te staan , dus b.v smtp.ziggo.nl en niet smtp.t-online.de
En grote kans dat je bij de optie verificatie ook al jou gegevens moet invullen.

het gaat erom dat hij zijn eigen laptop mee heeft en dus hier in ned in zn outlook wil
 
Laatst bewerkt:
@heitsme: Over mijn vorige posting heengelezen?

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan