Outlook: lijst met iedereen die ooit naar een van mijn e-mailadressen heeft gemaild

Status
Niet open voor verdere reacties.

japiepatat

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
Berichten
54
Ik ga het gebruik van een van mijn e-mailadressen beëindigen.
Daarom wil ik graag een lijst uit outlook halen met iedereen die mij ooit een mailtje heeft gestuurd op dat adres (in de diverse mappen onder postvak in staan mailtjes die op 5 adressen zijn binnengekomen).
Ik kan deze lijst dan gebruiken in een mailtje om mensen te laten weten wat mijn nieuwe adres wordt.

Johan
 
Een mogelijke oplossing is om in Outlook een nieuw bericht aan te maken, dan klikken op "BCC". Dan verschijnt het adresboek.
De bovenste adresregel staat dan al geselecteerd (blauw). Ga vervolgens naar de laatste regel van het adresboek, dhoud de Shift-toets ingedrukt en klik eenmaal met de linkermuisknop op de laatste adresregel. Nu zijn alle personen in het adresboek geselecteerd (blauw). Druk op OK.
Nu staan alle adressen uit het adresboek in de BCC, zodat iedereen persoonlijk een mailtje krijgt en niet de mailadressen van de anderen ziet Lijkt me wel zo fijn vanuit een privacy-standpunt gezien).

Nu nog uw eigen adres ingevuld in het "Aan"veld en het onderwerp en de tekst en verzenden.

Probleempje kan zijn dat sommige adressen er dubbel inzitten (of net zo vaak als ze in uw adresboek staan).
 
Ik ontvang meerdere e-mails op het account, dus ik ben vooral op zoek naar een lijst met mensen, die alleen naar dat specifieke account gemaild hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan