Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokje

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Berichten
254
Wie weet 't.
Ik heb sinds pas Vista met off 2007 dus ook outlook 2007. Nu is 't geval dat ik altijd 'n gif bestand gebruikte als handtekening. Nu zie ik alleen 'n plaatje maar 't beweegt niet. Dit kon ik wel met de vorige zien.
Wie weet wat er niet goed is.
Alvast bedankt
Fokje
 
Animated gifs (bewegende plaatjes) werken niet in Outlook 2007. Helaas!
 
Oké,bedankt.
Hoe komt 't dat ik geen mailtje kreeg dat er antwoord op mijn vraag is.
Groetjes Fokje
 
Je moet ook aangeven, dat je geabbonneerd wil zijn op je vraag. Pas dan zul je bij een reactie een mailtje krijgen.
 
Maar dat is toch nooit zo geweest.
Gr Fokje
 
Voor zover ik weet staat de functie standaard uit. Anders zal je even bij "Gebruikerspaneel" bij " Opties" moeten kijken. Hier kun je het instellen. Bij een topic kun je het instellen bij "Onderwerp opties" > " Abonneer op deze vraag" .
 
Ik heb net gekeken,maar de vraag staat wel onder abb,aan de rest heb ik niets geweizigd, daarom vind ik 't zo raar dat ik geen melding krijg.
Even over Outlook,kan ik Outlook 2003 inst bij off 2007?? Want dan verwijder ik Outlook 2007 en neem ik 2003.
Gr Fokje
 
Ik heb net gekeken,maar de vraag staat wel onder abb,aan de rest heb ik niets gewijzigd, daarom vind ik 't zo raar dat ik geen melding krijg.
Even over Outlook,kan ik Outlook 2003 inst bij off 2007?? Want dan verwijder ik Outlook 2007 en neem ik 2003.
Gr Fokje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan