• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overurenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnneliesV81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2019
Berichten
1
Hallo

Ik werk al maanden, adhv een oud excel-bestand -opgesteld door voormalige collega- om de overuren van de arbeiders te registreren/bij te houden. Dit loopt soms fout.
Overuren worden uitbetaald standaard aan 150%, maar sommige vermeldde overuren moeten aan 100% of 200% uitbetaald worden. Dan moet ik 3 aparte kolommen bijhouden, wat voor verwarring en mogelijke fouten kan zorgen.
Kunnen jullie helpen bij het opmaken van een overzicht dat duidelijker is? Per maand, of per medewerker een tabblad? online kan ik er niet direct eentje vinden...
In bijlage het huidige bestand dat ik gebruik nu. Dagelijks is het mogelijk dat ze zowel minuren als plusuren hebben > het eindtotaal komt dan op hun verlofteller te staan.

bedankt voor de info en hulp

(n;b; bijlage* is mogelijk beschermd met wachtwoord = meeruren2017)
*bijlage is in pdf mits het excelbestand te groot was om up te loaden
 

Bijlagen

  • TEST_Overzicht meeruren testers-2.pdf
    90,3 KB · Weergaven: 32
Wat meer duidelijkheid graag.

Annelies,

Wat je aangeeft is wel een beetje heel globaal. Je geeft aan dat er verschillende percentage zijn.

100 %
150 %
200 %

Waar is dat afhankelijk van ?

Hoe kom je tot overwerk ? geven ze jouw dat door hoeveel overwerk er is. Of geef je ergens aan wat de werktijden zijn en wordt er dan automatisch uitgerekend dat het overwerk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan