mvankempen
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 sep 2012
- Berichten
- 7
Ik heb in excel een bestand gemaakt waarin ik van diverse producten gegevens plaats op een tabblad per product.
Het tabblad krijgt de naam van het product.
nu wil ik een overzichts pagina maken dat de gegevens laat zien van alle producten Om dit te kunnen doen zou ik de volgende formule =VERT.ZOEKEN(E$5;Sheet1!$A:$G;3;ONWAAR) kunnen gebruiken, maar dan moet ik steeds de sheetnaam handmatig aanpassen in alle cellen.
Is er een mogelijkheid om de indexpagina te gebruiken om de sheetnaam automatisch te generenen als ik een nieuw tabblad toevoeg?
Cq om het overzicht compleet te maken
De index bevindt zich op het eerste tabblad en is met een VBA code gemaakt.
Of zijn er andere mogelijkheden om de goede sheetnaam er automatisch in te krijgen?
Het tabblad krijgt de naam van het product.
nu wil ik een overzichts pagina maken dat de gegevens laat zien van alle producten Om dit te kunnen doen zou ik de volgende formule =VERT.ZOEKEN(E$5;Sheet1!$A:$G;3;ONWAAR) kunnen gebruiken, maar dan moet ik steeds de sheetnaam handmatig aanpassen in alle cellen.
Is er een mogelijkheid om de indexpagina te gebruiken om de sheetnaam automatisch te generenen als ik een nieuw tabblad toevoeg?
Cq om het overzicht compleet te maken
De index bevindt zich op het eerste tabblad en is met een VBA code gemaakt.
Of zijn er andere mogelijkheden om de goede sheetnaam er automatisch in te krijgen?