Packard Bell EasyNote Vesuvio A VVA00 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnievos1

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2013
Berichten
42
Hallo,

Ik heb een Packard Bell EasyNote Vesuvio A VVA00.
Maar als ik de laptop aanzet gaat hij na 5 sec weer uit en start hij weer op en ik hou de hele tijd zwart scherm.
Ik dacht zelf miss moederbord kapot?


Groeten Ronnie Vos
 
Schakel "automatisch opnieuw opstarten na crash" eens uit.
Dan zal je hoogstwaarschijnlijk daarna een BSOD krijgen met een foutcode en vaak ook de veroorzaker...
Google dan op die code of geef hem hier even door.

Geen idee welk OS je hebt maar bij Win 7 gaat dat als volgt:
•Klik met de rechtermuisknop op “Deze Computer” en kies de optie “Eigenschappen“
•Klik rechts in dit venster op de optie “geavanceerde systeeminstellingen“
•Selecteer het tabblad geavanceerd en klik op de knop “Instellingen” onder “opstart- en herstelinstellingen“.
•Verwijder hier het vinkje bij de optie “De computer automatisch opnieuw opstarten” en klik op “OK”
 
Hij start helemaal niet op zoals in mijn post vermeld dus kan niet in windows of bios
 
Ik had de vage hoop dat je nog in veilige modus kon komen....
Batterij eruit en alleen op de netvoeding brengt ook niets?
 
Hallo

Het On/off "cyclen" van deze laptop lijkt sterk op langdurige oververhittingssymptomen.

Mocht dit de oorzaak zijn , dan is zo goed als zeker de motherboard chipset gedeeltelijk losgekomen van het motherboard (soldeerverbindingen).

Hoe oud is deze laptop ???

Mocht deze al gedateerd zijn ... is deze ooit stofvrij/zuiver gemaakt (stof heatpipe radiator)

Met deze symptomen ziet het er niet goed uit ....

Peter
 
Dan zou ik evt moederbord kunnen verangen en dan de prosessor overzetten en geheugen enzo of een nieuwe laptop aanschaffen
 
vaak kan dat niet CPU's bij laptops zijn vaak vast gesoldeerd op een moederbord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan