Pad uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik werk altijd met ee n muis. Kan je die PAD uitschakelen? Dikwijls gebeurt het dat ik per ongeluk die pad aanraak met mijn hand en dan gebeuren er dingen die ik niet wil. Dus, als je dat kan uitschakelen, zou dat fijn zijn.
 
Ga naar instellingen -> Apparaten -> Touchpad en daar het schuifbalkje bovenaan op uit zetten.
 
Kom nog even terug. Bij Touchpad zie ik alleen een instelling om de gevoeligheid in te stellen.
 
Anders kun je mogelijk ook het laden van het stuurprogramma voor de Touchpad uitschakelen in de Msconfig door daar het vinkjes weg te halen..?
 
Ik krijg het niet gedaan. Ik heb een HP laptop en alle verwijzingen zie ik niet.
Nog een idee?
 
Hier staat uitgelegd hoe je dat uitschakelt.
Klik op Het TouchPad of ClickPad uitschakelen
 
Bij additionele settings krijg ik het door jou getoonde scherm niet te zien.
 
Tja, dit is een site van HP, niet van mij dus ik kan er niets aan veranderen...:rolleyes:
 
Het zou een normale Windows instelling moeten zijn, maar ik kan hem hier op één van de laptops ook niet tevoorschijn krijgen. (andere laptop wel, zelfde merk/type en windows :confused: )
Wat op die laptop dan weer wel werkt is het uitschakelen via de 'fn-toets'
Welke functietoets je moet gebruiken is afhankelijk van de laptop.
64f30dbc7d1d90a2fc64814879370eb7
 
Hallo, ik heb alle fn toetsen geprobeerd, maar krijg hem niet uitgeschakeld.
Er moet toch eenmogelijkheid zijn om dat uit te schakelen?
Ik kan ook geen contact met HP nemen. Zij hebben geen help-desk of je moet € 45,00 betalen.
Groet,
Martin
 
Bij mijzelf geprobeerd.
Type in het zoekvak 'muisinstellingen' en klik er dan op.
Klik dan in het volgende scherm op extra muis opties (rechts in het beeld)
Kies dan in het volgende scherm het tabblad 'geavanceerd' en daar de knop 'geavanceerde functies instellen'
Je ziet dan de geavanceerde functies van de pad (hoe logisch)
Je kunt daar bij 'touch guard' in elk geval onbedoelde functies uitzetten of bij 'overige' het pad helemaal uitzetten.
 
ik heb alle fn toetsen geprobeerd
Volgens mij zit er maar 1 Fn-toets op die in combinatie met een andere F-toets gebruikt moet worden...
Er moet toch een mogelijkheid zijn om dat uit te schakelen?
Die is er ook, een definitieve...: klauwhamer..? :D
 
Maestro, bij Extra muisopties zie ik geen GEAVANCEERD staan!
 
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar het touchpad is buiten werking. In apparaatbeheer is hij ook niet meer te zien.
Dus..... opgelost!
 
KOm weer even terug.
Als ik een bedrade muis aansluit, werkt het touchpad niet, maar als ik een draadloze muis aansluit, dan kan ik het touchpad niet uitschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan