Paginanummering "werkt niet"

Status
Niet open voor verdere reacties.

xani

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Berichten
1
Aloha,

m'n scriptie is klaar, alleen wilde ik nog even het voorwoord voor de inhoudsopgave zetten. Zo gezegd zo gedaan, alleen nu komt er niets terecht van de paginanummering.

Ik gebruik vaak een harde-enter om te voorkomen dat m'n hele document dan verschuift als ik later nog iets toe wil voegen....maak ik hiermee dan ook secties aan? Want de paginanummering loopt tot 4 goed, maar begint dan weer op pagina 5, verder te nummeren vanaf 2. Op pagina 10 stopt hij helemaal met nummeren...

Geen idee hoe ik dit kan oplossen, ik heb verschillende secties in m'n document, maar (los)koppelen helpt ook niets. Is er geen optie dat ik alle secties verwijder, zodat het hele document weer in 1 sectie staat zeg maar? of is er een andere oplossin om ervoor te zorgen dat de nummering wel normaal doorloopt?

Ik gebruik office 07 onder vista.

Bij voorbaat ENORM bedankt!
 
Hoi,

Ik weet niet wat voor een nummering je gebruikt. Maar deze gebruik ik altijd onder word:

Start word, klik op beeld, dan koptekst en voettekst klik dan op het balkje wat tevoorschijn komt op auto-tekst fragment invoegen, en dan pagina X van Y.

Als je dit hebt gedaan nummert hij alle bladzijde automatisch. Als je een extra bladzijde erbij zet krijgt deze automatisch het volgende nummer.

Werkt heel fijn:D --> werkt bijna hetzelfde voor datum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan