paginanummering

Status
Niet open voor verdere reacties.

noahvanleeuwen

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2012
Berichten
146
hallo, ikmoet een werkstuk maken en daar hoort natuurlijk paginanummering bij. nu wil ik de cover en de inhoudsopgave overslaan met paginanummering. heb al van alles geprobeerd en niks werkt. als je iets weet, wil je het dan aub goed uitleggen (ben totaal niet handig met word)


dank je wel!
 
Hoi Noah,

Je kan wel de eerste pagina afwijkend maken door nadat je bij de pagina nummers menu bent gearriveerd (dus invoegen, pagina-nummer's, willekeurige optie) en terecht bent gekomen in het ontwerp tabblad, zie je in de werkbalk een optie genaamd "eerste pagina afwijkend" of zoiets dergelijks, aangezien ik Engelse Word heb. Ik weet echter niet of je dit voor de eerste 2 pagina's kan doen. Misschien helpt dit je al een beetje.
 
Nee, dat gaat niet werken. Eerste pagina afwijkend is niet meer dan dat: alleen de eerste pagina. In het geval van TS moet hij een nieuwe sectie maken vanaf het punt dat hij wil beginnen met de nummering. Die sectie moet je niet koppelen aan de eerste sectie, dus de koppeling uitzetten. Verder kun je dan een paginanummer kiezen, en beginnen bij 1, of het actieve paginanummer gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan