Paginanummers invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonl

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
141
Hallo,

Ik heb misschien wel een makkelijke vraag.
Ik weet wel hoe ik paginanummers invoeg, maar ik wou graag de 5e bladzijde laten beginnen met 1. en vanaf daar oplopend. Dit krijg ik niet voor elkaar.
Ook met behulp van kop en voettekst krijg ik het niet voor elkaar.
Gewoon paginanummers aanmaken lukt wel.

Wie kan mij dit simpele vraagje even uitleggen?

Alvast bedankt!
 
Dat doe je door in pagina 4 te gaan staan.
Dan via menu invoegen > eindemarkeringen > sectie einde > volgende pagina.
Vervolgens in pagina 5 gaan staan (sectie 2) en dan invoegen > pagina nummer > knop opmaak en beginnen bij 1 aangeven

mvg leo
 
Dat doe je door in pagina 4 te gaan staan.
Dan via menu invoegen > eindemarkeringen > sectie einde > volgende pagina.
Vervolgens in pagina 5 gaan staan (sectie 2) en dan invoegen > pagina nummer > knop opmaak en beginnen bij 1 aangeven

mvg leo

Werkt perfect!

Maar nu heeft pagina 4 een 4 onderaan staan. pagina 3 een 3 enz...die moeten geen paginanummer hebben...
 
Daar weet ik geen andere oplossing voor dan met kop/voettekst te werken.
In sectie 2 gaan staan, voettekst invoegen, zorgen dat koppeling naar vorige uitstaat (5e icoontje van rechts op de werkbalk) en nummer invoegen, daarna nummer opmaken, beginnen bij 1.

mvg leo
 
Daar weet ik geen andere oplossing voor dan met kop/voettekst te werken.
In sectie 2 gaan staan, voettekst invoegen, zorgen dat koppeling naar vorige uitstaat (5e icoontje van rechts op de werkbalk) en nummer invoegen, daarna nummer opmaken, beginnen bij 1.

mvg leo

Ik kom er niet uit. Weet wel hoe het moet, maar telkens springt er een pagina bij in. Moet ik onderaan pagina 4 gaan staan of bovenaan als ik die eindemarkering wil doen?! OF maakt dat allemaal niks uit. In het begin kreeg ik de pagina nummers er wel in (maar dan met de vorige blz ook genummerd) En nu nummert die telkens vanaf blad 1. Wat een geklooi haha...en wat bedoel je met die sectie 2?! dat hele sectie vind ik irritant...ik zie het wel staan maar daar is oook alles mee gezegd...pffff:(
 
Dat irritante sectie gedoe zorgt ervoor dat de document delen gescheiden worden.
In dit geval handig
Voor de eindemarkering moet je in p4 gaan staan en dan volgende pagina kiezen.
Als je dan in 5 gaat staan, zie je li-onder in de statusbalk pa5 se2, dan weet je dat je in de tweede sectie zit.
Daar voeg je dan de voettekst in zoals beschreven
zie bijlage
 

Bijlagen

  • Doc1.doc
    19,5 KB · Weergaven: 91
Dat irritante sectie gedoe zorgt ervoor dat de document delen gescheiden worden.
In dit geval handig
Voor de eindemarkering moet je in p4 gaan staan en dan volgende pagina kiezen.
Als je dan in 5 gaat staan, zie je li-onder in de statusbalk pa5 se2, dan weet je dat je in de tweede sectie zit.
Daar voeg je dan de voettekst in zoals beschreven
zie bijlage

Ik heb het vanmorgen nog 1x geprobeerd en het lukte in 1 keer! Snap niet waarom het gisteren niet lukte.....deed het op dezelfde manier.

Maar i.i.g bedankt!

Super!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan