Paginavolgorde bij dubbelzijdig afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
304
Ik werk met Word 2003 / windows 7 en ben bezig met een A5 boekje.
Heb al in dit forum gelezen dat Word 2003 ( zeker bij grotere bestanden zoals in mijn geval ) niet het meest geschikte programma hiervoor is, maar helaas, dat las ik te laat en ik heb geen ander programma hiervoor, dus...
Het probleem is het volgende ; Ik wil dubbelzijdig afdrukken. Dit doe ik telkens op dezelfde manier ( ik type de paginanummers in die afgedrukt moeten worden, b.v. 379-391 ). Echter de ene keer worden de pagina's wel in de goede volgorde geprint, en de andere keer niet. Nu heb ik het opgelost door niet de paginanummers op te geven, maar de betreffende tekst te selecteren en in de printopdracht de optie "selectie" te kiezen. Nu was de volgorde wel goed, maar hierbij worden de paginanummers niet mee afgedrukt. Is er iemand die weet waar dit probleem vandaan komt en hoe ik dit kan oplossen ? Het is een bestand met vertrouwelijke inhoud, dus ik wil/kan het niet als bijlage meesturen.
 
Ik heb in een ver verleden ooit een macro gemaakt die een inslagschema maakt van een A5 document. Kijk maar eens of je daar wat aan hebt. Wat de macro doet, is in wezen niet anders dan een printopdracht genereren van de juiste pagina's in de juiste volgorde; iets wat natuurlijk het probleem is bij een boekje.
 

Bijlagen

  • Inslagschema.dot
    31,5 KB · Weergaven: 129
Hee Michel, bedankt !
Ik hoop dat ik binnenkort de tijd krijg om het uit te proberen ; ik laat je zeker nog weten of het gelukt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan