• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Paintball toernooi ronde verdeling VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans010

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2014
Berichten
12
Goedenavond,

Voor ons twee jaarlijkse paintball toernooi wil ik nu een "professioneler" Excel programma.

Dit zou als volgt moeten werken:

Stap 1: De teams worden ingevoerd in de Front (tabblad)
Stap 2: Als er op teams verdelen wordt gedrukt via een macro knop dan worden alle teams automatisch verdeeld over de te spelen rondes.

De teams moeten natuurlijk allemaal tegen elkaar spelen en daarbij ook van kant wisselen zodat zij niet continu aan de rechterzijde starten of vica versa.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Voorbeeld bestand:Bekijk bijlage Scorelijst.xlsx

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Hans den Hertog
 
Hallo JeanPaul,

Bedankt voor je reactie, helaas is de pagina niet meer beschikbaar.

Helaas is het niet mogelijk om, waar wij onze sport uitoefenen, online te komen. En daar het aantal teams op de dag nog kan veranderen moeten we het schema ook op locatie up to date houden en dat inclusief de scores die zijn behaald.

In afwachting van een geniale oplossing:p

Met vriendelijke groet,
Hans
 
Ieder ploeg speelt 1 x tegen een ander en wisselt van zijde na bepaalde tijd, om hoeveel ploegen kan dat max gaan, 5 teams zijn 10 games , 6 teams 15 games als ik het goed begrijp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan