Past dit in elkaar???

Status
Niet open voor verdere reacties.

yacer

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
88
Hallo allemaal,
ik heb van plan om mijn pc te vernieuwen, maar ik weet niet of alle onderdelen in elkaar passen. Ik dacht, misschien kunnen wat slimmere mensen mij helpen hiermee :D . In de pc die ik uiteindelijk in elkaar wil zetten, zitten de onderdelen:

Processor: Intel Pentium G3220
Moederbord: MSI H81M-E33
RAM Geheugen: Corsair Value Select DDR3 4 GB 1.333 MHz CL9
Videokaart: Sapphire R7 260X OC
Voeding: codegen 600w
Intern geheugen: barracuda 7200 seagate
Processor: AMD Phenom(tm) Quad-Core Processor

Dank u wel,

Jasper Rozenberg
 
Die laatste processor (AMD Phenom) past er natuurlijk niet bij, maar je hebt ook 2 processors in je lijstje staan. In principe past dit allemaal op elkaar, alleen zou ik overwegen om een A-merk voeding te nemen. B en C merk voedingen kunnen nogal eens problemen geven namelijk ;)
 
thx k1pje maar nu we het er toch over hebben, welke processor is beter?
 
dat kan ik niet zo zeggen, ik weet namelijk niet over welke processor we het hebben...
 
ik hou deze dan wel gewoon, want ik heb hem net nieuw. Maar verder is hier geen probleem over 6 of 8 pins en dat soort dingen? Dan heb ik genoeg informatie :D
 
Je hebt een 6 pins aansluiting voor je videokaart nodig, maar ik denk dat die wel aan de voeding zit ;) En anders zit er eigenlijk altijd wel een verloopje bij de videokaart.
 
Ja bedankt Thebopemmonkey :D het is idd wel een beetje veel. Die voeding zal ik erbij kopen. Thx to ya all :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan